adexo3
۵۹۶۶۴۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دست‌نشان: بزرگی ملوان را حس کردم

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت که دوست ندارد انرژی بازیکنان در مسابقات جام حذفی تخلیه شود یا دچار مصدومیت شوند.

خبرگزاری تسنیم: نادر دست‌نشان درخصوص پیروزی ۳ بر یک ملوان مقابل سپیدرود در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعاً بازی حساس و سختی را در خانه تیم همسایه لیگ برتری پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه تماشاگران به خوبی از تیم خود حمایت کردند و بازی در شرایط خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم ما به جز ۱۰ دقیقه اول مسابقه که بازیکنان تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند، بازی خوبی ارائه داد. از عمق دفاع حریف استفاده کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی هم به گل رسیدیم. بازیکنان ملوان در نیمه دوم هم پا پس نکشیدند و در کنترل حریف و ایجاد موقعیت، عملکرد خوبی داشتند. سپیدرود شاید تلاش می‌کرد حمله کند اما به یاد ندارم که موقعیت صد در صدی ایجاد کرده باشد. علاوه بر سه گل، موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و اگر دقت می‌کردیم، شاید به تعداد انگشتان یک دست به سپیدرود گل می‌زدیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا سپیدرود توانایی بقا در لیگ برتر را دارد یا خیر، گفت: قطعاً این تیم می‌تواند در لیگ برتر ماندنی شود. شاید حدود پنج تیم باکیفیت در لیگ برتر داریم وگرنه سایر تیم‌ها در یک سطح هستند و احتمال سقوط برای هر کدام وجود دارد. سپیدرود فاصله زیادی با تیم‌های دیگر لیگ برتری ندارد.

دست‌نشان با تشکر از فرهنگ بالای هواداران سپیدرود، تصریح کرد: واقعاً توهینی ندیدم و متوجه فحاشی نشدم. من شرمنده مردم رشت هستم. قبل از بازی، بازیکنان سپیدرود که شاگردانم بودند، به من گل دادند که من هم آنها را به هواداران تقدیم کردم. تماشاگران سپیدرود با اینکه در دربی شکست خورده بودند، از من حمایت و حتی با من درددل کردند.

وی با بیان اینکه پس از بازگشت ملوانان به انزلی، هواداران استقبال گسترده‌ای از اعضای تیم کردند، خاطرنشان کرد: این اتفاق، خاطرات صنعت نفت آبادان را برای من تداعی کرد. از زمان ورود تیم به انزلی که ساعت ۱۰ بود، تا حدود ساعت یک بامداد از ما استقبال کردند و در سراسر شهر انزلی، شادی و نشاط مردم بود. شب گذشته، مردم انزلی به ایران نشان دادند که فوتبال در خانه‌های آنها است و بزرگی ملوان را حس کردم.

سرمربی ملوان در این مورد که به نظر می‌رسد این تیم هدف بزرگی را در جام حذفی دنبال نمی‌کند، به تسنیم گفت: همه هدف ما این است که هواداران را خوشحال کنیم. توانستیم تیم بزرگی را شکست دهیم و در مرحله بعدی مسابقات هم تلاش می‌کنیم، اما خیلی به دنبال جام حذفی نیستیم و دوست نداریم انرژی بازیکنان تخلیه شود یا دچار مصدومیت شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حلافی نژاد بوشهر بندردلوار

      باسلام نادرخان دست نشان ما آبادانیها هیچ وقت فراموشت نخواهیم کرد وبرای جنابعالی آرزوی توفیق وسربلندی را داریم انشاءالله امسال با تیم ملوان به لیگ برتر صعود خواهی کرد نادرجان دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج