adexo3
۵۹۶۸۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهدی تاج در شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارد

با توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی، بسیاری از مدیران ورزشی و بازیکنان و مربیان مشهور در حوزه های مختلف وارد شبکه های اجتماعی شده اند.

وبسایت نود: با توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی، بسیاری از مدیران ورزشی و بازیکنان و مربیان مشهور در حوزه های مختلف وارد شبکه های اجتماعی شده اند.

در این میان و در چند وقت گذشته دو صفحه اجتماعی متعلق به مهدی تاج دیده شده که اولی در فیس بوک و دومی در اینستاگرام است. البته صفحه فیس بوک مهدی تاج حسابی فعال است و از قول او مطالبی منتشر می کند اما در صفحه اینستاگرام مهدی تاج، فعلا هیچ فعالیتی ندارد و حتی یک پست هم نگذاشته است.

اما واقعیت این است که مهدی تاج در شبکه های اجتماعی اعم از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام فعالیتی ندارد و حتی عضو تلگرام هم نیست. این دو صفحه هم که به نام او ایجاد شده اند، جعلی هستند و مثل اینکه تاج پیگیر شده تا بداند که این صفحات را چه کسانی به اسم او ایجاد کرده اند.

در هر حال این صفحات ممکن است هر لحظه که دوست داشتند از قول اظهارنظری جنجالی کنند و آن وقت به اسم مهدی تاج تمام شود. رئیس فدراسیون فوتبال هم بارها گفته که وقتی برای استفاده و حضور در شبکه های اجتماعی ندارد.

مهدی تاج در شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارد

علی کفاشیان هم در دوران ریاستش با چنین چالشی روبرو شده بود. برای او هم صفحاتی ساخته بودند و از قول او جملاتی می نوشتند که برایش دردسر درست می کرد اما کفاشیان هم زیاد اهل شبکه های اجتماعی نیست، هر چند آیکون تلگرام روی اسکرین موبایل کفاشیان را دیده ایم اما شماره ای که از او در اختیار رسانه هاست تلگرام ندارد. یادتان نرود که تلفن همراه علی کفاشیان در حال حاضر دو سیم کارته است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج