۵۹۷۶۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلگری: در هیچ شرایطی بازی برابر بارسا آسان نیست

سرمربی یوونتوس قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا تاکید کرد که تیمش به دنبال پیروزی در نوکمپ و بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود است. او بارسلونا را به همراه رئال بهترین تیم های اروپا دانست.

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود. آلگری قبل از این دیدار، گفت‌: نمی‌خواهم دست به نوآوری بزنم، تنها می‌خواهم ۱۰ بازیکن برتر خود به همراه بوفون را به بازی بفرستم. بازی بسیار سختی پیش رو داریم و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. تیم یوونتوس شخصیت پیروزی پیدا کرده و این بهترین چیز برای من است.

او ادامه‌ داد: تنها راه پیروزی برابر بارسلونا ارائه بهترین عملکرد است. ما درباره تیمی صحبت می‌کنیم که بازیکنانی همچون مسی، سوارس، اینیستا، بوسکتس، دمبله و دلوفئو را در اختیار دارد و بدون شک بازی کردن برابر چنین تیمی آسان نیست. بارسلونا شروع خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته و نشان داده که تیم آماده‌ای است. فکر نمی‌کنم که جدایی نیمار بارسلونا را تحت تاثیر قرار دهد و این تیم را تضعیف کند.

سرمربی یوونتوس در ادامه‌ سخنان خود همچنین، ‌اضافه کرد: دیبالا و نیمار از استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا هستند و بر این باورم که خود را به سطح مسی و رونالدو رسانده‌اند. البته نباید دمبله را هم نادیده گرفت. او می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی نیمار باشد. بارسلونا در هر حالتی به همراه رئال مادرید قوی‌ترین تیم اروپا است. امشب شب بزرگی برای فوتبال خواهد بود. شور و هیجان زیادی داریم. در دو بازی اخیر خود برابر بارسلونا گل نخورده ایم و می‌خواهیم این روند ادامه‌ داشته باشد هر چند که می دانیم کار بسیار سختی پیش رو داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج