اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۷۷۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیلوا: تحقیر مقابل بارسا را فراموش کرده ایم

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن مدعی شد که او و هم تیمی هایش، تحقیر مقابل بارسلونا در فصل گذشته را فراموش کرده و برای اهداف جدید می‌جنگند.

ورزش سه: پاری سن ژرمن در فصل گذشته لیگ قهرمانان به مصاف بارسا رفت و دیدار رفت را با پیروزی ۴-۰ به پایان رساند، ولی در دیدار برگشت، ۶-۱ مغلوب بارسا شد و در عین ناباوری از رقابت ها حذف شد. حال آنها با جذب بازیکنان بزرگی مثل نیمار و امباپه، اهداف بزرگی در سر دارند و سیلوا مدعی شد که او و هم تیمی هایش، تحقیر مقابل بارسا را فراموش کرده اند.

او گفت:" ما دیدار مقابل بارسلونا را فراموش کرده ایم، حالا رقابتی دیگر پیش روی ماست، اوضاع عوض شده است. آماده ایم که شروع خوبی داشته باشیم، می‌دانیم که این رقابت ها بسیار مهم هستند و انگیزه بالایی برای یک شروع خوب داریم. می‌خواهیم مقابل سلتیک بازی خوبی ارائه کنیم و همه چیز را در کنترل داشته باشیم. قصد داریم ۳ امتیاز را کسب کنیم. حریف به بازی در چمپیونزلیگ عادت دارد."

سیلوا سپس درباره حضور نیمار و دنی آلوس در تیمش گفت:" نیمار و دنی آلوس تجربه را به تیم ما اضافه می‌کنند. آنها در کنار آنخل دی ماریا تجربه قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد. بازیکنان دیگر مثل دراکسلر و تراپ هم موفقیت های زیادی کسب کرده اند. انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم شروعی خوب داشته باشیم. آماده سازی ما عالی بوده است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج