اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۸۴۶۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جایگزین کمال در پرسپولیس مشخص شد

کمال کامیابی نیا که فاصله زیادی با روزهای اوج خود در فصل گذشته دارد، اکنون با اخراج در بازی برابر الاهلی، سرخ‌ها را در شرایط سختی قرار داده است.

ورزش سه: دقیقا مثل فصل گذشته پرسپولیسی‌ها بعد از خبر محرومیت کامیابی نیا با جایگزین جدیدی برای او همراه شدند و بعد از آنکه در آن مقطع و با محرومیت هافبک دفاعی خود بعد از درگیری با حاتمی، جذب شهاب کرمی را در دستور کار قرار دادند، این بار احمد نوراللهی شرایط بازگشت به این تیم را به دست آورده است.

شماره هشت جوان پرسپولیس که فصل گذشته در مراسمی جالب توجه برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی توسط برانکو و دیگر بازیکنان بدرقه شد، اکنون به روزهای پایانی سربازی‌اش رسیده و طبق ادعای وکیل این بازیکن روز ۲۹ شهریور کارت خود را دریافت می‌کند. این مساله باعث می‌شود بخش عمده‌ای از نگرانی‌های برانکو ایوانکوویچ در خصوص غیبت کمال کامیابی نیا در بازی حساس مقابل الهلال عربستان در جدال رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برطرف شود. کامیابی نیا که با اشتباه عجیب خود باعث شد پرسپولیس از دقیقه ۱۰ دیدار برابر الاهلی ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد، این روزها فاصله زیادی از دوران اوج خود در فصل گذشته دارد و با بازگشت نوراللهی کار او سخت‌تر نیز خواهد شد.

نوراللهی که طی روزهای اخیر با هماهنگی صورت گرفته توانسته مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را به دست بیاورد، با شرایط بدنی و روحی مناسب می‌تواند با توجه به اعتمادی که برانکو به قابلیت‌های فنی‌اش دارد، شرایط حضور در ترکیب را خیلی زود برای خود مهیا کند و نیاز پرسپولیس را در غیاب کامیابی نیا در شرایط فعلی برطرف می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MGZ

      ربیع خواهم خوبه جلوی این همه تیم قوی کم نیاورده

    • جمالی

      حتما جمال

    • بدون نام

      بله کاملاً درسته هرچه سریعتر نورالهی باید بیاد تو ترکیب پرسپولیس تا به هر دو بازی با الهلال برسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج