۵۹۸۶۱۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نصیرزاده: ما و تراکتورسازی هیچ‌وقت از هم شکایت نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد از بازیکنان تراکتورسازی شکایت نکرده، بلکه هدفشان توجه دادن به مسئولیت‌ها بوده است.

خبرگزاری تسنیم: هوشنگ نصیرزاده دو روز پیش به‌خاطر مصاحبه‌های اخیر شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی علیه باشگاه گسترش فولاد، در نامه‌ای از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواست به این موضوع رسیدگی شود.

نصیرزاده در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: شکایتی علیه باشگاه تراکتورسازی نکردیم و هیچ‌وقت هم چنین کاری نمی‌کنیم، همان طور که تراکتورسازی این کار را نمی‌کند. گسترش فولاد و تراکتورسازی برادر هستند. موضوع ما شکایت نبود، بلکه توجه دادن بازیکنان به مسئولیت‌ها بود. افراد مسئول باید بازیکنان را توجیه کنند که در این زمینه‌ها صحبت نکنند. مقصود ما از آن نامه، بحث آموزشی بود.

وی افزود: اگر بازیکنی چک دارد، به باشگاه بیاید و صحبت کند. جای این موارد در رسانه‌ها نیست. گسترش فولاد یک باشگاه خوش‌حساب و در AFC هم حساب‌هایش صفر است. ما به اندازه کافی امکانات و اعتبار و پول داریم و هیچ‌وقت برای محروم کردن بازیکنی از تراکتورسازی اقدام نکرده و نمی‌کنیم. من با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم در این زمینه صحبت کردم. بازیکنان باید بدانند که اگر بحثی هست، نباید شخصیت مدیرعامل تیم مقابل را در رسانه‌ها زیر سوال ببرند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در مورد مطرح شدن گزینه‌هایی مانند حمید استیلی برای جایگزینی لوکا بوناچیچ گفت: من هیچ صحبتی با او نکرده‌ام. گزینه ما همچنان لوکاست. حُسن بزرگی که او دارد، این است دارد که به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند. نمونه آن را هم در دیدار با پرسپولیس دیدید. ما فردا هم در دیدار مقابل نفت تهران از یک بازیکن جوان به نام عرفان افراز استفاده خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      قسم حضرت عباستو باور کنیم یا دم خروس رو.....!!!؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج