اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۹۷۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش کلوپ به اشتباه‌های مداوم خط دفاع تیمش

سرمربی لیورپول به حمایت از مدافعان خود پرداخت و از آنها خواست بازی‌های قبل را فراموش کنند.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، لیورپول بعد از شکست سنگین ۵ بر صفر برابر منچسترسیتی در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا در دیداری خانگی به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا ضعف خط دفاع این تیم بیش از پیش آشکار شود. این در حالی است که قرمزها در تابستان تا آستانه جذب فان دایک مدافع هلندی ساوتهمپتون پیش رفتند.

یورگن کلوپ درباره ناکامی در نقل و انتقالات و خط دفاع تیمش گفت: من از خط دفاع خود راضی هستم و مشکلی با آنها ندارم. اشتباه هم جزئی از فوتبال است. بازیکنانم در این دیدار و دیدار قبل اشتباه کردند ولی تصور کنید ما مدافعی میخریدیم که ۶۵ میلیون پوند هزینه در برمی‌داشت و او مرتکب اشتباه می‌شد، در این صورت چه؟ من فکر می‌کنم مدافعان ما به زمان نیاز دارند تا به شرایط خوب خودشان بازگردند. وظیفه من این نیست که یک لیست خرید آماده کنم و بازیکن مورد نظر را بخرم و به او بگویم که حالا خودت را نشان بده بلکه وظیفه دارم خودم بازیکن را به سطح بالاتری برسانم و باعث شوم پیشرفت کند.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: باید بتوانیم دوباره به شرایط خود گذشته برگردیم و از شکست برابر سیتی به عنوان یک انگیزه برای بازی‌های آینده استفاده کنیم و باعث شویم بازیکنان همگی به شرایط خوب خودشان بازگردند. تازه ابتدای فصل است و چیزی رخ نداده است. تیم نیاز به حمایت دارد تا از این شرایط دشوار خارج شود و من انتظار دارم مسئولان باشگاه حمایت خوبی از تیم در بازی‌های پیش رو داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج