۵۹۹۹۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار عجیب رونالدو در آنوئتا

مهاجم رئال مادرید آمار عجیبی در ورزشگاه رئال سوسیداد به ثبت رسانده است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو فردا (یک‌شنبه) در دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید در آنوئتا به میدان نخواهد رفت. مهاجم مادرید آخرین جلسه محرومیتش را خواهد گذراند. ورزشگاه سوسیداد از معدود مکان‌هایی است که رونالدو در آن گلزنی نکرده است.

مهاجم پرتغالی تاکنون در ۲۹ ورزشگاه از ۳۴ استادیومی که در ‌اسپانیا به میدان رفته توانسته است گلزنی کند. تنها سن ماس جدید (اتلتیک بیلبائو)، گرن کاناریا (لاس پالاماس)، نوئوو آرکانخل (کوردوبا)، نوئوو کوندومینا (مورسیا) و آنئوتا برابر رونالدو ایستاده‌اند. همچنین دو ورزشگاه دیگر به نام‌های بوتارکه (لگانس) و مونتیلیوی( خیرونا) شاهد گلزنی ستاره پرتغالی نبودند چون تاکنون این بازیکن در این ورزشگاه‌ها بازی نکرده است.

آمار بد او در سن سباستین تبدیل به یک نحسی شده است. رونالدو در دو فصل نخست حضورش در رئال مادرید یعنی ۱۱ - ۲۰۱۰ و ۱۲ - ۲۰۱۱ توانست در آنوئتا بازی کند اما گلی به ثمر نرساند. پس از این فصل مهاجم پرتغالی به علت آسیب‌دیدگی‌ یا محرومیت و یا ترکیب چرخشی نتوانست در این ورزشگاه به میدان برود. یعنی با مد نظر گرفتن بازی فردا (یکشنبه) ۶ فصل پی در پی او نتوانسته است در آنوئتا بازی کند.

مادرید در نبود مهاجم پرتغالی نتایج یکسانی کسب نکرده است. این تیم توانست در فصل‌های ۱۴ - ۲۰۱۳ و ۱۷ - ۲۰۱۶ به ترتیب چهار بر صفر و سه بر صفر پیروز شود. هم‌چنین شکست‌ عجیبی را تجربه کردند. سفیدپوشان در فصل ۱۵ - ۲۰۱۴ با نتیجه‌ چهار بر دو مغلوب شد. آمار مادرید در حضور رونالدو دو پیروزی از دو بازی است و بدون او سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در پنج بازی به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج