اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۰۲۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فلاحت زاده: استقلال نیمکت قوی ندارد

شاید بدبین‌ترین استقلالی هم فکر نمی‌کرد که این تیم در فصل هفدهم به این حال و روز بیفتد اما نتایجی که استقلال در فصل جاری گرفته همه را شوکه کرده است.

ایران ورزشی: شاید بدبین‌ترین استقلالی هم فکر نمی‌کرد که این تیم در فصل هفدهم به این حال و روز بیفتد اما نتایجی که استقلال در فصل جاری گرفته همه را شوکه کرده است. فرشاد فلاحت‌زاده یکی از قدیمی‌های استقلال در این ارتباط می‌گوید: «متاسفانه این شکست باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. استقلال خیلی بد بازی کرد و پارس جم به حقش رسید. البته در نیمه دوم بهتر بازی کرد اما برای پیروزی کافی نبود. مهم‌ترین مشکل استقلال این است که نیمکت قوی به لحاظ فنی ندارد. در کنار منصوریان باید یک تمرین دهنده خارجی با کیفیت قرار می‌گرفت.» پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه می‌گوید: «اگر قرار است منصوریان برکنار شود باید یک مربی بزرگ خارجی بیاورند. البته به نظرم تا شهرآورد باید منصوریان را نگه دارند، چون ریسک بزرگی است که یک مربی جدید برای این بازی روی نیمکت استقلال بنشیند.»

فلاحت زاده در مورد حرکات منصوریان کنار زمین می‌گوید: «حرکات منصوریان بی‌اختیار است و دست خودش نیست. فکر می‌کنم بیشتر به خاطر فشار روحی و روانی است که روی او وجود دارد. در حال حاضر صحبت‌هایی مبنی بر حضور پاشازاده در استقلال شنیده می‌شود که به نظرم این حرف‌ها بیشتر احساسی است چون پاشازاده در حد سرمربیگری استقلال نیست. مظلومی می‌تواند گزینه خوبی باشد البته باید کادر فنی قوی داشته باشد. خدا را شکر مرحوم پورحیدری نیست که این روزها را ببیند، چون اگر زنده بود به خاطر این نتایج دق می‌کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیمکت قوی نداااارد!!!!!!!!نفرمایین قربان دیگه بازیکن تاپی مونده بود که جذب نشدبرای این تیم !!! شیش هفته همه چپرچولاق شدن معلوم نیست روچمن تمرین میکنن یا رو سنگلاخ وااالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج