اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۰۳۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: به شادی پس از گل با بازیکنان، عادت ندارم

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از آن دسته مربیانی نیست که بعد از گلزنی بازیکن تیم، در کنار زمین با او جشن و شادی راه اندازد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در بازی بایرن و ماینتس از هفته چهارم بوندس‌‌لیگا آلمان، اتفاقات جالبی در کنار کسب برد قاطع ۴ بر صفر مونیخی‌ها رخ داد.

از جمله این که موقع گلزنی آرین روبن، ستاره هلندی به طرف مربی‌اش نرفت و شادی خود را با فرانک ریبری، هم‌تیمی فرانسوی‌اش تقسیم کرد و کارلو آنچلوتی نیز به عنوان مسئول فنی باواریایی‌ها به نکته‌‌ای قابل تامل در مورد خویش اشاره و اعتراف کرد.

در این بازی بعد از آنکه ستاره پرسابقه و قدیمی بایرن گل دوم تیمش را در دقیقه . زد،‌ به سمت ریبری در کنار زمین رفت و همراه با او شادی کرد.

در این مورد سرمربی ایتالیایی بایرن درحاشیه کنفرانس خبری اظهارداشت:بهتر است خبرنگاران علت این کار را از خود روبن بپرسند. شاید او و فرانک باهم شرط‌بندی کرده یا قرارگذاشته بودند اینگونه عمل کنند. البته در مورد خودم هم بگویم که عادت ندارم بعد از گل، با بازیکن جشن بگیرم.

اما روبن نیز برای کار خودش دلایلی داشت. وی عنوان کرد:بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که ۸ سال در کنار فرانک در بایرن بازی کرده‌ام.او برای باشگاه کارهای بسیار بسیار خوبی انجام داده است. در بازی با اندرلخت، وقتی از زمین تعویض شد،‌بسیار عصبانی بود.اما باید بدانیم اگر قهرمانی بخواهیم، به او احتیاج داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج