اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۱۱۷۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ورود مستقیم وزیر ورزش به اتفاقات باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان از طریق معاون اول خود به اتفاقات باشگاه استقلال و حواشی رخ داده طی روزهای اخیر ورود کرد.

خبرگزاری فارس: بعد از اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و مشکلاتی که در سطح مدیریتی و فنی در این تیم به چشم خورد هواداران استقلال به شدت نسبت به عملکرد مسئولان وزارتخانه اعتراض کرده و حتی به صفحه شخصی وزیر ورزش و جوانان هجوم برده و خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال شدند.

مسعود سلطانی‌فر که انتظار این همه هجمه را نداشت بعد از این اتفاقات متوجه شد که ذهنیت طرفداران استقلال این است که وزارت ورزش هیچ توجهی به شرایط این باشگاه ندارد به همین علت با وجود آنکه سفر ترکمنستان را در پیش داشت دست به کار شد و طی تماسی بامدادی(ساعت ۲ بامداد) با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفت و از آنها خواست ساعت ۸ صبح روز شنبه در وزارت ورزش حضور پیدا کنند.

اعضای هیات مدیره استقلال بعد از تماس وزیر ورزش در جلسه فوق حضور پیدا کردند(البته زمانی نتوانست در جلسه حاضر شود)و گزارش مفصلی در مورد وضعیت تیم و همچنین خریدها و هزینه های ابتدای فصل به مسعود سلطانی‌فر ارائه کردند.با توجه به اینکه سلطانی‌فر عصر روز شنبه باید به ترکمنستان سفر می‌کرد بلافاصله رسیدگی به این موضوع را به محمدرضا داورزنی سپرد و در نهایت بعد از بررسی صورت‌گرفته مشخص شده عملکرد باشگاه استقلال نسبت به هزینه‌های صورت گرفته و خروجی فنی مناسب نبوده است.

در این بین افتخاری دو بار روز شنبه با محمدرضا داورزنی در محل وزارت ورزش جلسه برگزار کرد و بعد از این نشست وی با وزیر ورزش و جوانان ارتباط گرفت و اتفاقات باشگاه را به گوش مسعود سلطانی‌فر رساند. بعد از این اتفاقات و گزارشات مشخص شد وزیر ورزش از اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال رضایت ندارد و قرار است روز شنبه آینده بلافاصله بعد از حضور در وزارت ورزش و بعد از بازگشت از ترکمنستان تصمیمات مهمی برای باشگاه استقلال اتخاذ کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته هفتم میزبان ذوب‌آهن است و این تیم با ۴ امتیاز از ۶ بازی گذشته خود در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلطانی فر قرمزه و تمام برنامه اش اینه اسنقلال را نابود کند نمونه بارزش هم دعوت لنگیا در مراسم ریاست جمهوری بود که هیچ استقلالی حضور نداشتند ولی مطمئن باشید بزودی نابودیش را میبینید خدا جای حقه و آه مظلوم بی جواب نمونه

    • بدون نام

      جناب روحانی رأی اکثریت لنگیا به رقیب بود

    • hamed

      بابا وزیر فیلم بازی نکن دورغکی.

    • بدون نام

      پرسپولیسی ها رو دعوت کردن چون چهره ملی بودن ....همین وزیر ورزش اجازه داد کیسه چهل میلیارد هزینه کنه و گرون ترین تیم لیگ ببنده ....شما دیگه کی هستین ...اگه بیان همین اول فصل .لیگ برتر و جام حذفی رو بهتون بدن راضی میشین ...به دفاع و دروازه بان ها تو لیگم میگیم ک دروازه رو براتون خالی کنن یا هم گل به خودی بزنن تا آمار گل هاتون بیشتر بشه ...رو ک نیست سنگ پای قزوینه

    • هیس

      عامل بدبختی شخص خودتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج