اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۱۳۶۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا جباری و رحمتی به تمرین نرفتند؟

هیات مدیره باشگاه استقلال با درخواست علیرضا منصوریان برای بازگشت جباری و رحمتی به تمرینات موافقت نکرد تا مشخص شود تنها شخصی که در بین مدیران استقلال چنین تصمیمی را گرفته همچنان تصمیم گیرنده اصلی است.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی آغاز شده است که مجتبی جباری و مهدی رحمتی در محل تمرین حاضر نشده و ظاهراً تلاش‌ها برای بازگشت این دو نفر به نتیجه نرسیده است.

علیرضا منصوریان که روز گذشته بعد از حضور جباری و رحمتی در باشگاه فشارهای زیادی را از سوی تماشاگران و کارشناسان فوتبال متحمل شد امروز سعی کرد با برگرداندن هر دو نفر به نوعی هم فشارها را از روی دوش خود بردارد و هم ذهنیت دو کاپیتان تیمش را نسبت به خودش عوض کند که البته وی در اولین اقدام روی سایت باشگاه استقلال درخواستی را از سید رضا افتخاری برای بازگشت این دو نفر انجام داد. بعد از این اتفاق همه در انتظار واکنش سید رضا افتخاری بودند تا در مورد درخواست منصوریان و بازگشت ۲ کاپیتان استقلال اظهارنظر کند اما در کمال تعجب مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد به خاطر آرامش تیم امشب در برنامه ۹۰ هم حاضر نخواهد شد.

حال این سوال به وجود می‌آید که چه کسانی مخالف حضور رحمتی و جباری در تمرینات استقلال هستند و بر چه اساسی این دو نفر را کنار گذاشتند و اگر جباری و رحمتی تخلفی انجام داده‌اند چرا به صورت رسمی و علنی اعلام نمی‌شود و این دو بازیکن به حالت تعلیق درآمده‌اند.

از طرفی در جلسه روز گذشته هیأت مدیره باشگاه استقلال ظاهراً عباسی ملکی از سایر اعضا خواسته تا به صورت کتبی موافقت خود را با کنار گذاشتن رحمتی و جباری اعلام کنند که هیچکدام از اعضای هیأت مدیره راضی به امضای این درخواست نشدند اما اینکه چرا این عضو هیأت مدیره استقلال چنین تصمیمی را اتخاذ کرده که سایر اعضا با آن مخالف هستند، جای سئوال دارد.

ظاهراً اعضای هیأت مدیره استقلال از شب گذشته چندین بار تصمیم گرفتند با عباسی ملکی مشورت کرده و دلایل چنین تصمیمی را از او بپرسند اما وی مسئله را واکاوی نکرده و تنها به این موضوع اشاره کرده که علیرضا منصوریان چنین خواسته‌ای را داشته است!

حال مشخص نیست منصوریان که امروز درخواست بازگشت این نفرات را کرده بی‌دلیل قید رحمتی و جباری را زده است یا اینکه تحت فشار این عضو هیأت مدیره زیر بار چنین تصمیمی رفته است.

نکته عجیب ماجرا این است که سید رضا افتخاری، جواد قراب و حسن زمانی هر ۳ نفر با این تصمیم مخالف بودند اما از آنجا که افتخاری از عباسی ملکی حرف‌شنوی دارد تنها به صورت شفاهی درخواست این عضو هیأت مدیره را تائید کرده و حال باید دید سرانجام این عضو هیأت مدیره تا کجا و تا چه زمانی تصمیمات خود را در جمع مدیران استقلال علنی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      حالا بایدتواین وضعیت ناز ایناروبکشیم که بیان

    • marin

      باید این کارو کنن تا کوچک تر از این نشن.مگه شهر هرت که هرکی؟ هرچه دلش خواست بگه.اغا مااین مدیر عامل و اون زمانی خاۍن نمیخوایم.اینا ریشه استقلال سوزوندن

    • بدون نام

      خیمه شب بازی شده؟
      واقعا برای خودم متاسفم که حتی نتیجه های بازیا رو دنبال میکردم

    • محمدی

      اقایان مثلا هییت مدیره جباری ورحمتی باید باشند اگه کسی رفتنی هم باشه خودشمایید .استقلال میلیونها هوادار داره چی میگید نشستید تصمیمات الکی میگیرید .برا ماهوادار قابل قبول نیست که نباشند اگه نتیجه نمیگیریم مقصر شما وکادرفنی بی دانش هست .فقط یه مربی خوب خارجی سطح بالا به درد استقلال میخوره .وسلام

    • بدون نام

      نویسنده عزیز از این سناریو میشه فیلم پلسی خوبی ساخت شتید هم شرلوک هلمز اوردیم این بتزیو برام حل کنه دارن با احساسات هوا دار بازی میکنن اقایوندمنصوریان یادخوبه یابد اگه مربی خوبیه که از کار نامش باید پیدا باشه اگه بده که باید اخراجدبشه مربی که.جنم جمعدکردن چنتادبازیکونو نداره وکاسهدکوزه ها رو سر بازیکنانش میشکنه بدرد نمیخوره یعنی با عقل جور در میاد به نظر شما که این دو بازیکن مسبب نتایج بد این اقا هستن بازیکنانی که سال های زیادی برای تمدخون دل خوردن اینقدر این دست و اون دست نکنیدداقایون مدیر مثل روز روشنه مربی که دو ساله ارنج.تیمشو پیدا نکرده مربیرنیست بخدا از برانکو یاد بگیریددحتیذباختش به پیکان توجه منطقی و قابل دفاعه فقط شانس نداشت وگر نه راحتدمیبرد اندکی تفکر یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج