adexo3
۶۰۱۴۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاوانی: هیچ مشکلی با نیمار ندارم

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، علی رغم اتفاقات شب گذشته در دیدار مقابل لیون، تاکید کرد که مشکلی با نیمار، هم تیمی برزیلی اش ندارد.

ورزش سه: ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، علی رغم اتفاقات شب گذشته در دیدار مقابل لیون، تاکید کرد که مشکلی با نیمار، هم تیمی برزیلی اش ندارد.

در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل لیون که با پیروزی 2-0 شاگردان پی اس جی به پایان رسیده بود، نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی با هم درگیری پیدا کردند و این اختلاف تا حدی بالا گرفت که ستاره برزیلی، هم تیمی اش را در اینستاگرام آنفالو کرد. با این وجود، کاوانی اعلام کرد که مشکلی با هم تیمی اش ندارد.
او یک شبکه رادیویی اروگوئه ای گفت: " این چیزهایی است که کاربران توئیتر به آن علاقه دارند. من نمی دانم که چرا آنها، این داستان ها را می سازند. واقعیت این است که این چیزهای طبیعی است که در فوتبال رخ می دهد.
کاوانی: هیچ مشکلی با نیمار ندارم

من وقتی با برادرم صحبت می کردم، این ماجرا را شنیدم؛ اینکه من اجازه ندادم نیمار پنالتی بزند یا اینکه با او مشکل دارم. واقعیت این است که مشکلی وجود ندارد.
نیمار تازه به اینجا آمده و مطمئنا چیزهای بیشتری از او خواهیم دید. همانطور که از ابتدا گفتم، همه ما می خواهیم که او به بهترین شکل تطبیق پیدا کند. فکر می کنم او خیلی زود در تیم جا می افتد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج