۶۰۱۷۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوسین بیل!

مهاجم ولزی گاهی اوقات مانند یوسین بولت سرعت می‌گیرد و به زیبایی دروازه‌ حریفانش را باز می‌کند.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، بی‌دلیل نیست که به گرت بیل لقب "ولزی سریع" را دادند. زمانی که مهاجم رئال مادرید سرعت می‌گیرد هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف کند. بیل برابر رئال سوسیداد نشان داد که چرا چنین لقبی را به او دادند. بازیکن ولزی تاکنون هشت گل را به این صورت به ثمر رسانده است که در ادامه‌ به آن‌ها اشاره می‌شود.

رئال سوسیداد (لالیگا ۱۷ - ۲۰۱۶)

بیل یک‌شنبه در آنوئتا ورزشگاهی که برای او خوش یمن است، درخشید. مهاجم ولزی اغلب در این ورزشگاه گلزنی می‌کند. بیل در شرایطی که به شدت از او انتقاد می‌شد از این فرصت استفاده کرد و از نقطه قوتش (سرعتش) بهره برد، به بهترین شکل ممکن گلزنی کرد.

نوریچ (لیگ برتر انگلیس ۱۲ - ۲۰۱۱)

گلزنی بیل با بهره‌گیری از سرعت بالا ابتدا در لیگ برتر دیده شد. او این ویژگی را در زمان بازیگری‌اش در تاتنهام نشان داد و گل‌های زیادی را در خاطره هواداران ثبت کرد. نوریچ دو بار از سرعت بیل ضربه دید که نخستین‌بار در فصل ۱۲ - ۲۰۱۱ رخ داد و یک سال بعد دوباره این کار را تکرار کرد.

منچستریونایتد (لیگ برتر ۱۳ - ۲۰۱۲)

منچستریونایتد یکی از تیم‌های بزرگ لیگ انگلیس نیز از چنین گلی ضربه خورده است. مهاجم ولزی توپ را از میانه میدان گرفت و دروازه‌ شیاطین سرخ را با یک شوت سرکش باز کرد.

اینتر میلان (لیگ قهرمانان ۱۱ - ۲۰۱۰)

بیل در رقابت‌های اروپایی نیز به این روش گلزنی کرد. او برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۰ نه تنها هت تریک کرد ،‌ بلکه یکی از گل‌هایش را با بهره گیری از سرعت بالای خود به ثمر رساند.

بارسلونا (کوپا دل ری ۲۰۱۴)

دوران مهاجم ولزی در ‌اسپانیا از یک تاریخ برجسته می‌شود. این اتفاق در سال ۲۰۱۴ در کوپا دل ری برابر بارسلونا رخ داد. ورزشگاه مستایا میزبان یکی از بهترین گل‌های مهاجم ولزی بود. بیل توپ را گرفت و با یک ضربه آن را از مارک بارترا رد کرد، سپس با سرعت بالایش خود را به توپ رساند، به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و دروازه‌ بارسا باز شد. این گل باعث شد سفید پوشان قهرمان شوند.

رایووایکانو (لالیگا ۱۶ - ۲۰۱۵)

این گل آخرین نمایش مهاجم ولزی برای رئال مادرید نبود. او در آنوئتا با سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت دوید اما پیش از آن "شاهزاده ولزی" برنابئو را با یک حرکت سریع برابر رایو وایکانو را به وجد آورده بود.

ایسلند (مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴)

بیل برای کشورش نیز چنین گلی به ثمر رسانده است. او در سال ۲۰۱۴ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ دروازه‌ ایسلند را به زیبایی باز کرد. مهاجم ولزی پیش از رسیدن به میانه میدان توپ را گرفت، بازیکن حریف را از پیش‌رو برداشت و با سرعت خود را به محوطه جریمه رساند، سپس با یک شوت قدرتمند دروازه‌ ایسلند را باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج