adexo3
۶۰۱۹۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا جباری به تمرین استقلال رفت؟

هافبک تیم فوتبال استقلال در تصمیمی عجیب روز سه شنبه در محل تمرین این تیم حاضر شد.

ورزش سه: مجتبی جباری و مهدی رحمتی با وجود اعلام نیاز منصوریان روز دوشنبه در محل تمرین این تیم حاضر نشدند و اعلام کردند پیش از عذر خواهی رسمی مسببان این اتفاق، تصمیمی برای بازگشت به تمرین ندارند.

بعد از کش و قوس های فراوان در برنامه 90 دوشنبه شب مشخص شد که علیرضا منصوریان بر خلاف ادعای قبلی نقش پر رنگی در کنار گذاشتن این دو بازیکن دارد و آنگونه که در گذشته ادعا کرده بود خیلی با این اتفاق بیگانه نیست و یکی از عوامل برخورد عجیب با دو کاپیتان استقلال است.

هر چند در برنامه ۹۰ مشخص شد که رضا افتخاری بازیگر نقش اول کنار گذاشتن مجتبی جباری بوده و از ابتدا نیز با حضور او در این تیم موافق نبوده است؛ اما مجتبی جباری برای مشخص شدن تکلیف خود و گفت و گو با علیرضا منصوریان صبح روز سه شنبه در غیاب مهدی رحمتی راهی تمرین آبی ها شد.

جباری در این حضور تصمیم داشت تا در گفت و گویی صریح مانند آنچه از او در گذشته سراغ داریم با علیرضا منصوریان چشم در چشم صحبت کند تا مسبب اصلی کنار گذاشته شدنش از ترکیب را بشناسد. به همین دلیل بازیکن شماره 8 استقلال در این حضور لباس تمرینی به همراه نبرد و تنها نظاره گر تمرین این تیم شد و در پایان نیز با آبی ها راهی اردو نشد.

هافبک محبوب هواداران استقلال همچنان از علیرضا منصوریان بابت این اتفاقات ناراحت است و هر چند دقایقی با او صحبت کرد؛ اما برای بازگشت به تمرین و حضور در اردو متقاعد نشد تا در کنار مهدی رحمتی دو غایب سرشناس استقلال برابر ذوب آهن باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پیرمرد مصدوم خیلی هم باید خوشحال باشه که تو تمرین راهش دادن . آخه چه تیم دیگه ای حاضره این مصدوم علیل پیر رو قبول کنه !!؟؟؟

    • علی

      چقدر ما هواداران ساده هستیم.قلعه نویی به منصوریان پیام داده اگر رحمتی و جباری رو از تیم بذاری کنار من بازی رو بهت واگذار میکنم یا مساوی میکنم تا تو ابقا بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج