اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۲۰۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رحمانی:

خدا می‌تواند بیین من و جلالی فاصله بیندازد

هافبک پیکان می گوید تیمش در بازی با پرسپولیس در تمام خطوط خوب بازی کرد.

ورزش سه: هافبک پیکان می گوید تیمش در بازی با پرسپولیس در تمام خطوط خوب بازی کرد.

بختیار رحمانی در این باره گفت: تیم خوب بازی کرد. می خواستیم بازی را ببریم و از قبل از بازی هم به این موضوع فکر کرده بودیم. فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و خدا رو شکر این نتیجه خوب رقم خورد.

وی ادامه داد: اول فصل به ما خیلی سخت گذشت چون توپ هایمان گل نمی شد. به هرحال وقتی تیمی نمی تواند گل بزند همه مقصر هستند ولی خدا را شکر با تمریناتی که انجام دادیم توانستیم نقاط ضعف مان برطرف کنیم. مطمئنا هفته های آینده می توانیم بازی های بهتری انجام بدهیم و از این هم بهتر نتیجه بگیریم.

او در مورد عملکرد خودش در این بازی هم گفت: نه من بلکه تمام بازیکنان مان در تمام خطوط عمکلرد خوبی داشتند. شما ببینید ما در این بازی در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و خیلی از پرسپولیسی ها توپ گرفتیم. می توانستیم در زده حمله ها موقعیت بیشتری خلق کنیم ولی تعدادمان کم بود. شاید اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم نتیجه بهتری هم رقم بزنیم.

هافبک پیکان در مورد اتفاقی که در بازی با پرسپولیس در زمان تعویضش افتاد هم گفت: خدا شاهد است اتفاقی نیفتاد. در آن صحنه آقا مجید به من گفت سر جایت بایستد و من هم با صدای بلند گفتم باشه اما چون هوادار زیاد بود و تحت فشار بودیم از لحن من بد برداشت شد.

او در مورد رابطه اش با جلالی هم می گوید: رابطه من خارج از فوتبال با آقای جلالی و فرکی طور دیگری است و آنها در حق من پدری کردند. آقا مجید در سن 16 یا 17 سالگی به من بازی دادند و اصلا چنین بحث هایی بین ما نیست. واقعا فقط خدا می تواند بین من و آقا مجیدی جدایی بیندازد. خود آقا مجید دید که من در رختکن چقدر از برد پیکان خوشحال بودم. شاید یک لحظه عصبانی شدم ولی همه چیز تمام شد و رفت. اگر از رفتار من بد برداشت شد از آقا مجید بازهم عذرخواهی می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج