۶۰۲۳۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: از اشتباهات خط دفاع تیمم خسته شدم

سرمربی قرمزهای لیورپول از حذف تیمش از جام اتحادیه ابراز ناراحتی کرد.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارها لیورپول در خانه لسترسیتی به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا اولین جام برای کلوپ از دست برود.

یورگن کلوپ بعد از حذف تیمش از جام اتحادیه انگلیس گفت: توپ و میدان در اختیار ما بود و بیش از ۲۰ شوت به سمت دروازه حریف زدیم ولی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم و این ناراحت کننده است. راستش را بخواهید خودم هم از این اشتباهات خط دفاع تیمم خسته شدم. شما حق ندارید این طور فوتبال بازی کنید و اشتباه کنید. باید ۳ گل در این دیدار به ثمر می‌رساندیم ولی وقتی خط دفاع ما باز بود، دروازه تیم ما باز شد و همین باعث شد دیگر نتوانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

سرمربی آلمانی لیورپول که کارنامه ضعیفی نسبت به برندان راجرز سرمربی سابق قرمزها داشته است ادامه داد: در رقابت‌های کاپ مهم نیست که شما خوب بازی کنید یا خیر. تیمم در نیمه نخست بهتر از حریف بود ولی هیچ‌کس این را نمی‌بیند به این خاطر که تیمی که برنده می‌شود مهم است و در کانون توجه قرار دارد. می‌خواستم به دور بعد راه یابیم که متاسفانه به هدف خودمان نرسیدیم. من به تیم لستر تبریک می‌گویم آن‌ها در نیمه نخست به خوبی مقاومت کردند و در نیمه دوم از اشتباهاتی که داشتیم نهایت استفاده را کردند و ما را جریمه کردند.

لیورپول حالا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و باید اوایل هفته آتی بار دیگر در بازی‌های لیگ برتر جزیره برابر لسترسیتی به میدان برود که این دیدار نیز در ورزشگاه کینگ پاور برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج