۶۰۲۷۴۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

خرمگاه: از این به بعد، من یک هوادار استقلالم

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد با سرمربی این تیم به این نتیجه رسیده‌اند که از باشگاه استقلال جدا شوند.

خبرگزاری تسنیم: محمد خرمگاه، مربی استقلال پس از تساوی یک - یک مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همان‌طور که دیدید اگر امروز قرار بود واقعیت فوتبال اتفاق بیفتد، باید ما برنده بازی می‌شدیم. گل تیم ذوب‌آهن آن‌طور که ما دیدیم آفساید بود. شرایط‌ خوبی در بازی امروز داشتیم، اما پس از دقیقه ۷۷ که گل خوردیم هواداران انرژی منفی به تیم دادند و بعد از آن شش هفت توپ را بازیکنان‌مان از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با منصوریان به این نتیجه رسیدیم که با باشگاه قطع همکاری کنیم. من از جانب دیگر اعضای کادر صحبت نمی‌کنم، اما امیدوارم هواداران استقلال روزهای خوبی را در آینده ببینند.

مربی تیم استقلال در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: من تا این لحظه عضو کادر فنی استقلال بودم و می‌خواستم به این تیم کمک کنم تا شرایط عوض شود. از این به بعد من برای استقلال یک هوادار خیلی خوبم و به‌عنوان یک هوادار به ورزشگاه می‌آیم تا تیمم را تشویق کنم. امیدوارم روزهای قشنگی در انتظار استقلال باشد. مطمئنم این تیم شرایط خیلی خوبی خواهد داشت. امیدوارم هر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد، برای استقلال خیر و خوب باشد.

در ادامه یکی از خبرنگاران به خرمگاه گفت: «فکر نمی‌کنید صحبت‌های ملکی باعث ناراحتی و استعفای کادر فنی شد؟»، وی در این مورد گفت: فکر می‌کنم اگر در مورد آن صحبت نکنیم، قشنگ‌تر است.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که «چه شد استقلال به این روز افتاد؟»، تصریح کرد: ما شرایط‌مان جوری شد که مجبور شدیم چهار بازیکن را یک دفعه عوض کنیم و از آنها در پست‌های غیرتخصصی بهره ببریم. ما آمدیم پست‌هایی که در آن کمبود داشتیم را با بازیکنان غیر تخصصی پر کنیم، اما جاهای دیگر را خراب کردیم. در حد اجبار کارهایی کردیم که به ضرر تیم شد. چند بازیکن‌مان در هفته‌های نخست مصدوم شدند. الان بازیکنان یکی‌یکی می‌رسند. سجاد شهباززاده الان برگشته و از اینجا به بعد می‌تواند شرایط بهتری را برای استقلال رقم بزند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، این بچه‌ها روزهای قشنگی ببنند و ما هم لذت ببریم.

مربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «اگر با استعفای شما و علیرضا منصوریان موافقت نشود، تکلیف استقلال چه خواهد بود؟» یادآور شد: ما آمده بودیم به استقلال کمک کنیم، اما به این نیتجه رسیدیم که نمی‌توانیم. امیدوارم هر کس می‌‌آید، بتواند روزهای قشنگی برای استقلال رقم بزند.

وی با اشاره به بازیکنانی که جذب این تیم شدند و در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان به درد استقلال خوردند یا خیر؟ گفت: بازیکنانی جذب شدند که بیشتر به ما کمک کنند.

خرمگاه پس از مواجه شدن با صحبت‌های یکی از خبرنگاران که به او گفت: «گفته می‌شد حتی اگر امروز بازی را ببرید، باز هم استعفا خواهید داد»، تصریح کرد: ما اگر بازی را برده بودیم، این هوادار حمایت می‌کرد. ما مثل یک سرباز تا آخرین قطره خون سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. الان هم کاری را می‌کنیم که شرایط به نفع استقلال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخیر بیا سرمربی استقلال باش !!!

    • فریبا

      حالا باید دست به دعا شیم افتخاری استعفای اینارو قبول کنه

    • بایرن _تاج _ میلان

      خواهشا هوادار هم نباش

    • بدون نام

      ههههه
      شش هفت توپ؟؟؟


      ما که ندیدیم

    • آروین

      آفرین پسر خوب باید زودتر از اینا اینکارو میکردی

    • فرشید

      آقای سرباز آخرین قطره خون:
      منصوریان اگه بجای رفیق بازی،ضابطه ای عمل میکرد و کادرفنی قویی همراهیش میکرد که نقاط ضعف تیمو ببینه و بهش گوشزد کنه و کمک میکرد که اونا رفع بشه،نه کادر بسیار ضعیفی مث شماها که فقط کارتون چاپلوسی و پاچه خواری و ایجاد دعوا و حاشیه بود و هیچوقت هیچ مخالفتی نه در تمرین،نه در ارنج،نه در تاکتیک تیمی و نه...داشتین
      مطمئن باشین که استقلال بهمچین روزی نمیفتاد
      شما سرباز نبودی و((سربار)) بودی و مث روز روشنه که هوادار گفتنت و ورزشگاه آمدنت برای تشویق ""هم""دروغ دروغه

    • اسی

      اخ نازتو به برم آخه چقدر زود جدول وسر ته کنیم بازهم نائب قهرمانیم جان من میموندین استقلال که نه پرسپولیس وتیمهای عربی به شمانیازدارن خجالت هم نمیکشن تموم رکوردهای منفی لیگ روشماجابجا کردین آنچنان برین آنجایی که نادر رفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج