اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۲۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

موسوی:

استقلال از مدیریت تا مربی به شوک نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم باید یک مربی خارجی خوب جذب کند.

ایسنا: علی موسوی، پیشکسوت آبی ها درباره تساوی استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر بخواهیم خود بازی را بررسی کنیم باید بگویم که استقلال بازی بدی به نمایش نگذاشت و بعد از گلی که به ثمر رساند می‌توانستند گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد. بازیکنان به خاطر استرسی که داشتند عقب آمدند تا از تک گلی که زده‌اند دفاع کنند اما همین مساله باعث شد که ذوب‌آهن جلو بیاید و بتواند بازی را به تساوی بکشد. درست است که تیم خوب بازی کرد اما استقلال نباید در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خود امتیاز از دست بدهد.

او درباره شرایط بحرانی استقلال در این فصل هم گفت: استقلال فقط به یک شوک نیاز دارد. شوکی که از مدیرت آغاز و به کادر فنی برسد. یعنی تغییرات در مدیریت و در ادامه کادر فنی این تیم می‌تواند کمک کند که از این وضعیت خارج شود. این تیم از نطر بازیکن هیچ چیز کم ندارد اما نتیجه نمی‌گیرد. از طرف دیگر با مطرح شدن مباحثی در برنامه نود متوجه شدیم همه اعضای باشگاه در نتایج ضعیف مقصر هستند. بنابراین باید شوکی به تیم وارد شود تا از بحران خارج شود.

موسوی با بین این که کادر فنی استقلال امتحان خود را پس داده است گفت: از زمانی که یادم است ندیدم از مربی‌ای به این شکل حمایت شود. اگر در کار تیم پیشرفتی شاهد بودیم ما هم حمایت می‌کردیم اما واقعیت این است که تیم هم پیشرفتی ندارد. بعضی‌ها می‌گویند تیم‌های عربی به راحتی مربی را اخراج می‌کنند اما وقتی می‌بینیم تیم در ورزشگاه آزادی به راحتی امتیاز از دست می‌دهد، چه باید بگوییم؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: باید یه مربی خارجی خوب بیاورند تا با استفاده از نیم فصل بتواند شناخت خوبی از تیم پیدا کند و در ادامه تیم قدرت‌مندی را برای فصل آینده آماده کند. البته اگر سیستم درستی در باشگاه وجود داشته باشد حتما به این موضوع فکر می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط منصوریان باعث این روزهای استقلال نیست به همراه مربی کادر فنی مدیریت استقلال هم باید عوض شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج