adexo3
۶۰۳۳۰۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

اخطار سرمربی مدنظر استقلال به ترکیه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه به فدراسیون فوتبال این کشور اخطار داد.

خبرگزاری تسنیم: اوایل مرداد ماه سال جاری بود که فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد فاتح تریم از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور استعفا کرده است.
این فدراسیون دلیل استعفای تریم را مسائل غیرفوتبالی عنوان و اعلام کرد مسائلی که در روزهای اخیر در رسانه‌های این کشور مطرح شد می‌توانسته هم به تریم و هم به این فدراسیون لطمه بزند، از این‌رو پایان همکاری به سود دو طرف بود.

پیش از اینکه فاتح تریم از سمت سرمربیگری تیم ملی ترکیه استعفا دهد، رسانه‌های ترکیه‌ای به شدت او را به خاطر ایجاد درگیری در یک رستوران به باد انتقاد گرفته و خواستار استعفای او از سمت سرمربیگری تیم ملی ترکیه شده بودند.

حالا رسانه‌های ترکیه‌ای به نقل از روزنامه مطرح «حریت» ترکیه خبر می‌دهند که تریم ۶۴ ساله به فدراسیون فوتبال ترکیه اخطار داده که دستمزد یک سال باقی‌مانده از قراردادش با این فدراسیون را که ۳.۵ میلیون یورو بوده است را به وی بپردازند.

تریم در سال ۲۰۱۳ بود که قراردادی پنج ساله با فدراسیون فوتبال ترکیه امضا کرد و برای سومین بار هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت، اما در سال میلادی جاری در حالی که ۱۶ ماه از قراردادش با این فدراسیون باقی مانده بود، از سمت خود استعفا کرد. او حالا از فدراسیون ترکیه خواسته تا دستمزد یک سال وی را پرداخت کند و در واقع دستمزد چهار ماه دیگرش را بخشیده است.

تریم در حالی با فدراسیون فوتبال ترکیه بر سر طلبش شاخ به شاخ شده است که باشگاه استقلال رسماً اعلام کرده که به دنبال استخدام این مربی باسابقه ترکیه‌ای است که سابقه هدایت تیم‌های میلان، فیورنتینا و گالاتاسرای را نیز در کارنامه‌اش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم پولاي بي زبون مملکت که حق فقراوبيچاره هاست روهدرندين،اون بدهياسنگين گذشته داده شدن که حالاميخاين دوباره بيشترشون کنيد،مث پرونده ژوزه که 8ميلياردپول مفت بايدبدن ايناحق بچه هاومردم ايرانه که حتي نون شبم ندارن بخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش میشد فاتح تریم بیاد استقلال کاش چندتا مربی مثل کیروش میومدن تا فوتبال ایران پیشرفت بکنه با این وضع موجود تیم های عربی پیش گرفتن حتی تیم های شرق آسیا باید مربی وبازیکن سرشناس بیاد تو باشگاههای ایرانی تا فوتبال ایران پیشرفت بکنه

    • رضا حاتمی پوو

      تیم پرطرفدار راهی جز اولویت بندی هزینه ندارد پس وظیفه مدیریت آوردن مربی سرشناس اولویت اصلی اوباشد

    • رضا صفری

      به نظر من کاش بیاد این مربی با تجربه

    • بدون نام

      مرد حسابی فاتح تریم کجا بود اینا همیشه از بزرگتر حرف میزن مثل فاتح یا زیدان اخر اعلام میکنند پرویز مظلومی

    • بدون نام

      ساکت شولنگی،شمابه فکربرانکوباشین که خانوادگی سرکیسه میکنه.حالایادفقیرفقرا افتادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج