adexo3
۶۰۳۳۴۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خطر حضور عابربانک‌ ها این بار در استقلال

با وجود بحرانی شدن شرایط استقلال دوباره صحبت از حضور عابربانک‌ها این بار در این باشگاه به میان آمده است.

خبرآنلاین: با وجود بحرانی شدن شرایط استقلال دوباره صحبت از حضور عابربانک‌ها این بار در این باشگاه به میان آمده است.

استقلال وضعیت خوبی ندارد. سرمربی این تیم، علیرضا منصوریان، بعد از تساوی برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ‌برتر از سمت خود استعفا کرد و آبی‌های پایتخت حالا در هفته هشتم باید بدون سرمربی و احتمالا با هدایت موقت مک درموت به مصاف سپیدرود رشت بروند. در این بین مسئولان باشگاه به دنبال این هستند که خیلی زود جانشین منصوریان را مشخص کنند تا تیم بیش از این غرق بحران نشود.
آنها دست روی گزینه‌های خارجی گذاشتند و بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل در حضور اسم‌های غیرایرانی در ایران، مسئله پول است. عاملی که باعث شده دوباره حرف از حضور کسانی به میان بیاید که پیش از این نیز در باشگاه‌های بزرگ از جمله پرسپویس فعالیت کردند و در آخر سرنوشت کارشان نامشخص بود. عابربانک‌هایی که تیم‌های تشکیل شده توسط خودشان نیز در لیگ‌برتر پایان خوشی نداشتند و روزی اسیر بحرانی شدید شدند.
بر هیچکس پوشیده نیست که دوباره به زبان آوردن این اسم‌ها فقط می‌تواند یک بازگشت رو به عقب باشد. مخصوصا برای سرخابی‌های پایتخت. چون یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس طی دو-سه سال اخیر، کسب درآمدزایی این باشگاه از پول هواداران بود. حالا اگر دوباره پای عابربانک‌ها این بار به باشگاهی مثل استقلال باز شود، هیچ بعید نیست که سرنوشت شوم قبل وضعیت استقلال را بدتر از این کند. از طرفی هواداران نیز اصلا علاقه‌ای به این ندارند که یک بار اضافی روی دوش تیم گذاشته شود و آنها نیز به شدت مخالف طرح کسانی هستند که برای ماندن، دست به هر کاری می‌زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت لنگی هوادار اصلا ناراحت نیست

      پاسخ ها

      • سعید

        خجالت بکش سرتو بالا نیار کیسه کش رده شونزدهمی

      • حمید حمیدی

        شونزده☠☠☠☠

    • جواد

      تابلوئه لنگی هستی داداش

    • ایرانی

      خدادرجای حق نشسته.یادتونه جاج فتل فوتبالیسهای مارو پولکی دراورد جداکردن هاشمی نسب داداش زاده علی انصاریان ازتیم پرسپولیس باعث افزایش بی رویه وغیراصولی قیمت بازیکنها شد مدیران وقت تیم کیسه به جای بازیکن سازی وپرداختن به تیم های پایه مرتب درپی ترکاندن بمب خبری بودند.چند سالی خوشان خوشان استقلالیها شده بود امادرفرصت مناسب خفت شکستهای استقلال باخوردن شیش گل از العین وچشیدن قعرنشینی برای دوفصل پیاپی ثمره آن کارهای پوپولیستی بوده باثباتی پرسپولیس عقلانیت مدیران باشگاه ست.بمب ترکوندن فوتبال خراب کنه تا رشد وپویایی فوتبال. فعلا کیسه ها توی خماری باشن تا ...

    • بدون نام

      اخه چرا ایده های خودتونو به هوادارا میچسبونید لنگیای بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج