adexo3
۶۰۳۸۶۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

درباره ماجرای محرومیت مهدی طارمی و محکومیت باشگاه پرسپولیس در همین مدت کوتاه حرف‌های زیادی زده شده است.

آی اسپورت: درباره ماجرای محرومیت مهدی طارمی و محکومیت باشگاه پرسپولیس در همین مدت کوتاه حرف‌های زیادی زده شده است. اما خواندن یه «رشته توئیت» مرتبط به هم شاید همه ابعاد قضیه را روشن کند. چیزهایی که پژمان راهبر در توئیتر نوشته خیلی از ابهامات را برطرف می‌کند:

۱.بیست و ششم تیر ۹۵. ورزش سه خبر ترک اردو از سوی طارمی را درج کرده و البته پیش بینی کرده محرومیت سنگینی در انتظار اوست.

۲.ترک اردوی ریزه از سوی طارمی با تشویق وکیل، مدیربرنامه، دوست صمیمی(سه نفر) والبته حسین هدایتی انجام شد.

۳.هدایتی در آن روزها با تبلتش، با عشق کامنت‌ها و دایرکت‌های هواداران پرسپولیس را مرور می‌کرد. اویکی از مهم‌ترین مقصران پرونده محسوب می‌شود.

۴.از طرف هدایتی برای طارمی پیغام آوردند که برگرد و پول بهتری بگیر. وسوسه مالی کار خودش را کرد. درحالیکه سه نفر دیگر هم دراستانبول بودند.

۵.طارمی درشرایطی از ریزه جدا شد که به دلیل عدم توافق با ریزه، جریمه او قطعی بود اما وکیلش همواره ادعا می‌کرد مسئله با پرداخت پول حل خواهد شد.

۶.در ادعای حسین هدایتی مبنی بر پرداخت ۱.۶ میلیارد برای فسخ قرارداد طارمی و رضاییان نکته اینجاست که او این پول را به چه کسی داده است؟
گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

۷.موضوع رضاییان با طارمی کاملا متفاوت بود. سرمربی ریزه بعد از اردوی اتریش روی او نظری نداشت و تا رامین حرف از فسخ زد، بلافاصله با او موافقت شد.

۸.رضاییان فسخ را زیر نظر مدیربرنامه‌اش به صورت قانونی انجام داد و با توجه به نظر ریزه به جدایی او این کار بدون پرداخت یا دریافت پول صورت گرفت.

۹.منظور هدایتی احتمالا مبلغی است که برای بازگشت رامین به ایران و قرارداد مجدد با پرسپولیس پرداخت شده والا فسخ او هزینه‌ای نداشت.

۱۰.پرسپولیس در آن روزها علاقه‌ای به بازگشت طارمی نداشت و در ۲۴ تیر (سه روز بعد از جدایی طارمی) با کاوه قرار گذاشت اما جلسه برگزار نشد.

۱۱.فضای هیجانی نقل و انتقالات آغاز شده بود؛ پرسپولیس هم تدبیر از کف می‌داد. طارمی ۲۷ تیر به تمرین پرسپولیس آمد. با هم‌تیمی‌ها سلفی گرفت.

گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

۱۲.با حضور مجدد طارمی، کاوه هم به استقلال رفت تا قرارداد با طارمی امضا شود. آن روزها می‌گفتند پول قرارداد از ناحیه هدایتی تامین شده.

۱۳.چرا پرسپولیس از طارمی برگه فسخ قرارداد با ریزه را نخواست؟ این همان جایی است که سوء مدیریت رخ داده است. آنها دروغ‌ها را باور کرده‌اند.

گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

۱۴- در همان روزها در جلسه‌ای با طاهری مدیرعامل پرسپولیس از او درباره عواقب حقوقی بازگشت طارمی پرسیدم. او گفت مشکلی گریبان باشگاه را نمی‌گیرد.

۱۵.اما ما اینطور فکر نمی‌کردیم. آرشیو ورزش سه سرشار از مطالب هشدار دهنده درباره محرومیت طارمی است. تاریخ این خبر ۱۲ مرداد است.

گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

۱۶.تجربه شخصی؛ انتشار مطلبی علیه بی‌تعهدی طارمی در قرارداد، در صفحه اینستاگرام رکیک‌ترین و بیشترین حجم فحاشی را برایم به ارمغان آورد.

۱۷.هوادارها و صفحات تکثیرشده تلگرامی اغلب با جهالت با موضوع برخورد می‌کنند. تریبون‌شان در تلگرام و اینستا بزرگ است و قدرت دارند؛ پس فحش می‌دهند.

۱۸.طارمی به مرور به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشت و تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی تیم برانکو شد.

گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!

۱۹.تب ریزه اسپور فروکش کرد اما باشگاه ترک موبه موی پیش بینی واسطه انتقال طارمی به ترکیه از پرسپولیس شکایت کرد و پرونده به فیفا رفت.

۲۰.وکیل طارمی دراین مدت هر شبهه‌ای مبنی بر محرومیت طارمی را قاطعانه رد می‌کرد. به اینستاگرام او سر بزنید و ببینید. او اشتباه می‌کرد.

۲۱.وثوق احمدی رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در تاریخ ۷ اسفند در مصاحبه با ورزش سه حکم امروز را موبه مو پیش بینی کرد. محرومیت از ۲پنجره.

۲۲.بی توجهی باشگاه پرسپولیس و شخص علی اکبر طاهری به اخطارها عجیب بوده است. اما در لایحه باشگاه ترک پای پرسپولیس هم وسط کشیده شده بود.

۲۳.تماس با باشگاه ریزه اسپور و جلب رضایت آنها در این مدت زمان طولانی حداقل کاری بود که می‌شد انجام داد. در این زمینه شخص طاهری مقصر است.

۲۴.کمیته حل اختلاف رای به پرداخت جریمه ۷۹۵ هزاریورویی از سوی طارمی داده اما باشگاه باید آن را گارانتی کند. درواقع جریمه مال پرسپولیس است.

۲۵.تنها راه پرسپولیس شکایت به دادگاه عالی ورزش است تا اجرای این حکم را مدتی عقب بیندازد. دادگاهی که اغلب در آن شکست خورده‌ایم.

۲۶.بی سوادی و بی احترامی به قرارداد و بی اطلاعی از قوانین عامل اصلی این فاجعه است. درباشگاه پرسپولیس چند آدم مسلط به زبان انگلیسی کار می‌کنند؟

۲۷.علی اکبرطاهری با این ناشی گری دوران خوب مدیریتی خود را زیر سئوال برد. برای او از صمیم قلب ناراحتم اما خطای وی غیرقابل چشم پوشی است.

۲۸.شکایت به CAS منطقی نیست (حتی اگر پرسپولیس ادعا کند قبل از قرارداد طارمی و ریزه با وی قرارداد بسته). کمی وقت بگیرید و پول را بپردازید.

۲۹.محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را نیازمند یک استراتژی جدید می‌کند. اما قبل از آن سرجدتان آدم‌های باسواد را به کار دعوت کنید.

۳۰.پایان رشته توییت با این عکس. سلفی بازیکنان پرسپولیس در راه دبی. یک کم زیادی خوشحالی آقای طارمی.
گزارش توئیتری؛ قصه محرومیت طارمی از اول!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش تقصیر شماست پولهای از کجا میاری آقای عابربانک شما اون‌پول و بابت رضایتنامه دادین یه پول الکی و یه اشتباه انتخاب توسط طارمی این‌جریمه بابت کارغیرقانونیشه جریمه قانونی والا باید ۵ میلیارد میدادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج