۶۰۴۲۱۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

مستندات پرسپولیس در اعتراض به رای فیفا

پس از جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و ریاست فدراسیون فوتبال قرار است این باشگاه لایحه دفاعی خود در اعتراض به رای صادره را به دادگاه CAS ارائه کرده و درخواست بررسی مجدد حکم را بکند.

ایسنا: پس از صدور رای فیفا مبنی بر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی و همین‌طور محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات، علی‌اکبر طاهری طی جلسه‌ای با مهدی تاج راهکارهای قانونی موجود برای اعتراض به این رای را بررسی کردند. با توجه به مستنداتی که وجود دارد قرار بر این است باشگاه پرسپولیس رسما طی نامه‌ای به این رای اعتراض کرده و خواستار بررسی موضوع در دادگاه عالی ورزش (CAS) شود.

۱- با توجه به اینکه در ۲۵ تیر ۱۳۹۵ در کشور ترکیه کودتا شکل گرفت و ناامنی زیادی در این کشور ایجاد شد، مهدی طارمی در همان شب کودتا با مراجعه به سفارت ایران در این کشور خواستار بازگشت به ایران شده است. مسئولان سفارت هم بلافاصله مقدمات سفر مهاجم پرسپولیس به ایران را فراهم کردند تا مهدی طارمی به خاطر ناامنی‌هایی که در ترکیه وجود داشت به ایران باز گردد.

شاید این یکی از دلایل مهم و برگ برنده پرسپولیس در دادگاه CAS همین موضوع باشد، چرا که بر اساس قوانین بین‌المللی اگر در یک کشور ناامنی صورت بگیرد افراد خارجی که تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند می‌توانند بی‌قید و شرط آن کشور را ترک کنند.

۲- در قرارداد مهاجم پرسپولیس با باشگاه ریزه‌اسپور آمده بود، مهدی طارمی تنها پس از صدور ITC‌ از سوی باشگاه پرسپولیس رسما بازیکن این باشگاه می‌شود اما تا زمانی که او به تهران بازگشت باشگاه پرسپولیس هیچ ITC‌ برای مهاجم بوشهری تیمش صادر نکرد، این یعنی قرارداد مهدی طارمی با باشگاه ترکیه‌ای کامل نشده است.

۳- از دیگر مواردی که باشگاه پرسپولیس می‌تواند در لایحه اعتراضی‌اش به آن اشاره کند، بحث دریافت مبلغ قرارداد از سوی طارمی است. مهاجم جوان پرسپولیس با وجود اینکه قرارداد خوبی با باشگاه ترکیه‌ای به امضا رسانده بود اما حتی یک یورو هم از این باشگاه دریافتی نداشته است.

باشگاه پرسپولیس می‌تواند با ارائه این مستندات امیدوار باشد که رای دادگاه عالی ورزش را به سود خود برگرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بە همینا دلشون خوش‌ کنند

    • ارتش همیشه سرخ

      اگه با همینا پیگیری کنن میشه کاری کرد ب شرطی که اون ابراهیمی باز وکیل نشه. میشه گفت ی توریست بوده رفته ی برگه امضا کرده .گیج بازی نکنن محروم نمیشن هیچکدوم.

    • بدون نام

      زدید به کاهدونی
      به دلایل ناامنی نبود برگشتش بخاطر پیشنهاد بالاتر وزیرمیزی و درخواست واصرار مدیرای وقت وهوادارابود
      اراجیف سرهم نکنید

    • حسین

      بنظرشمافیفا مستنداتو ندیده، چرا آب درهاون میکوبید؟؟؟؟ من که دلم خنک شد حال کردم ، حقشونه، چون تمام ایران دراختیار لنگ بودن خداهم اینجور نشونشون داد

      پاسخ ها

      • ارتش همیشه سرخ

        شما آبو بریز اونجا که میسوزه. مدرست دیر نشه.تیم ما فقط طارمی نیست که ناراحت بشیم.شما مواظب باش سقوط نکنید. هروقت اومدید نیمه بالایی جدول اونوقت میتونی بیای بگی مام هستیم البته نه در حد شما. شیشتقلالی

    • عشقم پرسپولیس

      یا امام رضا خودت کمک کن.

    • محمدرضا حمیدی

      انشاالله که این مشکل هم حل میشه و پرسپولیس مسیر قهرمانیش رو با صلابت ادامه میده

    • امید

      ترا خدا این ندانیم کاری ها را بزارین کنار و یخورده سطح سوادتونو ببرید بالا.....اگه با این مستندها کارشون درست میشد چرا اولش این کارو نکردین

    • ایران وطنم

      خب خدا پدرتون و بیامرزه پی گیر باشید دیگه آقای طاهری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج