۶۰۴۲۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۷ بازی و ۷ امتیاز؛ بدترین شروع لیگ برتری سپاهان

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان که در اواخر فصل گذشته جانشین عبدالله ویسی شد، در آغاز این فصل نتایج مطلوب و شایسته ای کسب نکرده است.

وبسایت نود: زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان که همراه با این تیم سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را هم دارد، تا پایان هفته هفتم لیگ برتر تنها به یک برد دست یافته و در چهار بازی هم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیده است. حاصل عملکرد کرانچار و شاگردانش در تیم سپاهان کسب ۷ امتیاز تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر و قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی است. تا کنون سپاهان در شروع رقابت های لیگ برتر چنین نتایج ضعیفی را کسب نکرده بود و نتایج این تیم در شروع لیگ هفدهم بدترین نتایج این تیم در هفت هفته ابتدایی به شمار می رود.

به این ترتیب، بدترین شروع سپاهان در رقابت های لیگ برتر در فصل جاری رقم خورد و این تیم از ۷ بازی فقط ۷ امتیاز کسب کرد؛ پیش از این سپاهان، به جز فصل سوم و دهم، در سایر دوره ها تا پایان هفته هفتم حداقل ۱۰ امتیاز کسب کرده بود. سپاهان در فصل های سوم و دهم تا پایان هفته هفتم به ۹ امتیاز رسیده بود که بدترین نتایج این تیم محسوب می شد، اما با عملکرد ضعیف زردپوشان اصفهانی در این فصل، آنها رکورد ضعیف تری را به جا گذاشته و بدترین شروع تاریخ لیگ برتر را ثبت کردند.

گفتنی است که بهترین شروع سپاهان در تاریخ رقابت های لیگ برتر به دومین دوره این رقابتها برمی گردد که تا پایان هفته هفتم ۱۹ امتیازی بودند؛ سپاهان در پایان همان سال با هدایت فرهاد کاظمی موفق شد به عنوان اولین تیم شهرستانی در تاریخ رقابت های فوتبال ایران، به مقام قهرمانی دست یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج