۶۰۴۹۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

باشگاه پرسپولیس از موضوع حقوق ورزشی «پَرت» است

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم: آرش نجفی درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی به خاطر پرونده مهدی طارمی، اظهار داشت: آن چیزی که روشن است، این است که باشگاه پرسپولیس در خصوص تکلیف رابط قراردادی مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور، تمهیدات لازم را انجام نداده است. ادعای باشگاه پرسپولیس در این باره این است که طارمی به خاطر ناامنی ترکیه و کودتا در این کشور، به سفر ایران رفته و خواستار برگشتن به ایران شده، اما در همان زمان از طرف باشگاه پرسپولیس تمهیدات و مفاد لازم برای این کار اندیشیده نشده است.

وی افزود: چیزی که من را خیلی متعجب می‌کند، برخورد غیرحرفه‌ای باشگاه پرسپولیس با پرونده طارمی است. به‌نظر می‌رسد این باشگاه مسائل داخلی و خارجی را با یکدیگر اشتباه گرفته است. باشگاه پرسپولیس چون فکر می‌کرد ITC طارمی صادر شده، او می‌تواند برای این تیم به میدان برود که این غلط است. چیزی به اسم قرارداد معلق نداریم و اعتبار یک قرارداد هم به صدور ITC نیست. با این اوضاع، معلوم است که باشگاه پرسپولیس از موضوع حقوق ورزشی «پَرت» است. باید ما اطلاعات حقوقی‌مان را بالا ببریم، اما این کار را نمی‌کنیم و در نهایت هم در پرونده‌های مختلف شکست می‌خوریم. جالب است که بدانید تنها پرونده حقوق ورزشی که ایرانی‌ها توانستند در دادگاه CAS برنده آن شوند، سال گذشته بود که ما موفق شدیم در پرونده برونو سزار رای را به نفع باشگاه سپاهان بگیریم و باشگاه النصر را محکوم کنیم.

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور پولی نگرفته و به همین خاطر ممکن است بتوان رای فیفا را برگرداند، گفت: باید دید زمان پرداخت اولین قسط در قرارداد این بازیکن چه تاریخی بوده است. من از این موضوع تعجب می‌کنم، باشگاه پرسپولیس متاسفانه این موضوع را خیلی راحت گرفته است.

این کارشناس حقوقی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال برگرداندن رای محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی، گفت: من تا رای صادره را نبینم، نمی‌توانم در این موضوع نظر قطعی بدهم، اما الان پرسپولیس فرصت اعتراض دارد و می‌تواند دستور موقت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      مدیران بی لیاقت در خدمت مردم ایران...
      زد و بند وقتی هست همینه و ژن خوب بی لیاقت سر کار میره

    • بدون نام

      الان‌میدونی اینا کلا از دنیا پرتن فقط بلدن شش شش بکنن اونم واسه عصر هجر که هیچ فیلمی ازش ندارن طفلکا بعد ده سال یه جام آوردن ستاره چسبوندن خدایا شفااااااااااااا واسه این محرومیت فیفا هم من بودم طارمی رو کلا بازنشسته میکردم که‌منبعد هوس اروپا نکنه

    • بدون نام

      حالا میبینین اگه باهزار کلک ولابی گری رای رو بر نگردونن،آخه رو کمک تاج و ساکت و وزیر و عابربانکشون وغیره و ذالک که ما خبر نداریم حساب کردن،نمونش اضافه شون نوراللهی به تیمشون،اگه واسه تیمای دیگه بود وزیر همچی کاری میکرد؟اونوقت فرمایش میدن که به رنگ خاصی تمایل ندارن ،واقعا که شعور مردم رو زیر سوال میبرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج