adexo3
۶۰۴۹۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: می‌توانم یک کتاب درباره دفاع در فوتبال بنویسم

سرمربی لیورپول که از اشتباه‌های خط دفاع تیمش عاجز شده است به طعنه درباره مشکلات دفاعی تیمش به صحبت پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، لیورپول هر چند امسال در خط حمله خود مهره‌های قابلی داشته و توانسته گل‌های خوبی را به ثمر برساند ولی اشتباه‌های بزرگ و غیر قابل بخشش خط دفاع این تیم باعث شده تا در برخی از بازی‌ها هیچ امتیازی عاید این تیم نشود.

یورگن کلوپ که تیمش در این هفته‌ پیروزی ارزشمندی در زمین لسترسیتی را کسب کرد، گفت‌: من معمولا مربی هستم که در تیم‌ها کارهای دفاعی را به خوبی انجام می‌دهم و هضم این قضیه برایم خیلی سخت است که در لیورپول تیم ما از نظر دفاعی به مشکل بر خورده است. مهم‌ترین موضوع برای دفاع در فوتبال نظم تاکتیکی است. من خیلی در مورد فوتبال نمی‌دانم ولی در مورد دفاع می‌توانم یک کتاب بنویسم.

سرمربی لیورپول ادامه‌ داد: من به مدافعانم اعتماد دارم. اگر این طور نبود به آنها بازی نمی‌دادم. با این حال این را می‌دانم که کسب نتیجه‌ برای تیم اولویت دارد. یک راه‌حل پیش روی ما است و آن هم این که پیشرفت کنیم و بتوانیم از نظر دفاعی تیم بهتری شویم. هنوز زمان زیادی از لیگ برتر نگذشته است و اگر خیلی زود به خودمان بیاییم می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

لیورپول فردا شب (سه‌شنبه) در هفته‌ دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در زمین ‌اسپارتاک مسکو بازی کند. در بازی نخست خود لیورپول در زمین خود برابر سویا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. تیم قرمزپوش مرسی ساید بعد از این بازی برابر نیوکاسل قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج