اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۵۲۹۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض افتخاری به عضو کمیته فنی استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اولین جلسه کمیته فنی این باشگاه از صحبت‌های حسن روشن دلخور شده و درخواست کرده است وی دیگر به جلسات کمیته فنی دعوت نشود.

خبرگزاری مهر: نخستین نشست کمیته فنی تیم فوتبال استقلال صبح امروز در ساختمان این باشگاه تشکیل شد. اعضای این کمیته تا قبل از تشکیل به صورت رسمی از سوی باشگاه معرفی نشدند و تنها از سوی برخی از مسئولین در باشگاه با چندن پیشکسوت این باشگاه تماس گرفته شده بود و از آنها به صورت تلفنی برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده بود. جواد قراب، علی جباری، حسن روشن، بیژن طاهری، سهراب بختیاری زاده، محمد نوری و سیروس دین‌محمدی نفراتی بودند که در این نشست حضور پیدا کردند.

از نکات حاشیه‌ای این نشست صحبت‌های تند حسن روشن بود که مطابق معمول حملات سنگینی را نسبت به سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه انجام داد. روشن کماکان خودش را منتقد جدی افتخاری دانست. او که در آخرین مصاحبه‌اش علیه افتخاری گفته بود او مثل اختاپوس روی استقلال افتاده و بلند نمی شود، در حاشیه این نشست گفت: «من افتخاری را قبول ندارم و با هیات مدیره طرف هستم». البته روشن صحبت‌های دیگری هم کرد که در قامت یک عضو کمیته فنی از وی چنین انتظاری نمی رفت.

کلیه اعضای کمیته فنی به جز قراب و جباری در پایان نشست و به محض خروج از جلسه در مقام پاسخگویی به خبرنگاران در آمدند و نکته اینجا بود که حتی دو نفر از اعضای کمیته فنی مثل هم صحبت نکردند و صحبت های ناهماهنگ آنها کاملا به چشم می آمد.

جواد قراب و علی جباری حاضر به مصاحبه نشدند، اما این مصاحبه نکردن آنها هم حاشیه‌هایی در بر داشت و آنها متهم به عدم پاسخگویی به رسانه‌ها شدند.

ولی حاشیه بزرگتر این نشست که دور از چشم اهالی رسانه اتفاق افتاد موضعگیری افتخاری نسبت به حضور روشن در کمیته فنی بعد از صحبتهای امروز وی بود. افتخاری حتی از برخی از اعضای کمیته فنی خواسته تا از جلسه بعد حسن روشن در بین مدعوین نباشد.

روشن بعد از نشست، صحبت از قرارداد سه ساله و بحث های مالی آن هم با هیات مدیره باشگاه داشت و افتخاری این جملات او را هم شنید و آن را کنار مصاحبه‌های قبلی وی گذاشت. حال باید دید که اگر کمیته فنی دوام داشته باشد، آیا از جلسه بعد حسن روشن در بین اعضای آن خواهد بود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marin

      من همیشه گفتم دشمن شماره یک استلال همین روشنه.همیشه بر ضد استقلال صحبت کرده و میکنه چون جایگاهی بهش نمیدن تو استقلال.مجبوره یه جوری تلافی کنه

    • بدون نام

      من مانده ام اخه این حسن روشن چکاره است مردکه وراج هرمربی میادحسن روشن یه سازی میزندشورشودگه دراورده حاشیه هاومشکلات استقلال کم بوداین هم بهش اضافه شداقای روشن فکرکنم یادت رفته چه گندی زدی به اکادمی استقلال دگه بسه لطفا کاسه داغ تراز اش نشولطفاکسی ازشمانظرنخواسته لطفاپاتوازدایره استقلال بکش بیرون هیچی نشده میخوادشاخ وشونه بکشه کمیته فنی که هیچی نشده هرکدام یه سازی میزنندچه چوری میخوان مربی تعیین کننداستقلال اگه یه هیئت مدیره قوی و ورزشی داشته باشه دگه نیازی به هیچی نداره کمیته فنی فقط حاشیه درست میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مدیریت اقتدار نداره همین میشه شما ببینید اقای روش زمان فتح الله زاده چنتا مصاحبه کرده وحالا چنتا چون مدیران استقلال هر کدام ساز خودشو میزنه ودارن تیم نابود میکنن تازه مطلبی خوندم که میگفت مدیر استقلال هم باید خارجی باشه والله حق گفت دمش گرم اقای افتخاری کجای دنیا مربی هر بازیکنی که بگه مدیر براش بخره تازه به این هم.افتخار میکنی وهمیشه توی مصاحبه هات گفتی هر بازیکنی که.منصوریان خواست و خریدم در حالی که این کار شما از ریشه نادرسته باید کمیته فنی تشکیل بشه و به وسیله اون بازیکنان انتخاب بشن بخدا اگه میریت شما دارای کمیته فنی بود امقال برزای وحق دوست هیچ وقت جاشون به چند بازیکن پا به سن گذاشته نمیدادن من هوادار ساده اینو میدونم شما نمیدونید متاسفم بخدا یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج