۶۰۵۳۷۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد مجيدی با فاتح تريم برمی‌گردد؟

در روزهايي كه فضاي باشگاه استقلال پر شده از بحث به‌خدمت‌‌گيري مربي نامدار تركيه‌اي، اخبار مختلفي هم درباره آمدن و نيامدنش مطرح است. برخي او را پير و از كارافتاده مي‌دانند و معتقدند نمي‌تواند حتي يك سنگ كوچك را از مسير استقلال بردارد و عده‌اي هم تريم را گزينه مناسبي مي‌دانند و در كامنت‌هايي كه براي مديران باشگاه و يا اينستاگرام استقلال مي‌نويسند، براي به خدمت‌‌گيري او «حتي» التماس مي‌كنند!

خبر ورزشی: در روزهايي كه فضاي باشگاه استقلال پر شده از بحث به‌خدمت‌‌گيري مربي نامدار تركيه‌اي، اخبار مختلفي هم درباره آمدن و نيامدنش مطرح است. برخي او را پير و از كارافتاده مي‌دانند و معتقدند نمي‌تواند حتي يك سنگ كوچك را از مسير استقلال بردارد و عده‌اي هم تريم را گزينه مناسبي مي‌دانند و در كامنت‌هايي كه براي مديران باشگاه و يا اينستاگرام استقلال مي‌نويسند، براي به خدمت‌‌گيري او «حتي» التماس مي‌كنند!

در اين ميان شايد مديران باشگاه هم با علم به اين اقبال عمومي دنبال آوردن پيرمرد ترك‌تبار هستند ولي وقتي مديران استقلال از اختلاف يك تا يك و نيم ميليون دلاري حرف مي‌زنند، تنها يك چيز به كار استقلال مي‌‌آيد؛ آن هم چيزي نيست مگر ياري هواداران متمول استقلالي. روز گذشته مطلع شديم يكي از همين طرفداران استقلالي، وكيلي ايراني ساكن دبي است. او كه برايان اعتماد نام دارد، در همان شهر يك شركت بزرگ املاك را هم مديريت مي‌كند. اين ايراني عشقِ استقلال كه در صفحه شخصي‌‌اش قلب آبي‌رنگي را به مخاطبانش تقديم كرده بود، زيرش نوشت كه به روزهاي آينده اميد داشته باشيد. آنهايي كه او را مي‌شناسند و از علايقش به استقلال مطلعند، با كامنت‌هاي زيادي از او خواسته‌اند كه به حضور فاتح تريم كمك كند.

او نيز در واكنش به اين همه ابراز علاقه به طرفداران تيم محبوبش قول داده كه براي كمك به وزارت ورزش آمادگي كامل دارد. با انتشار اين خبر در فضاي رسانه‌اي مشخص شد اين ايراني متمولِ ساكن دبي، همان دوست صميمي فرهاد مجيدي است؛ كسي كه بارها عكس دونفره‌‌اش با ستاره استقلال را منتشر كرده است. فرهاد مجيدي همان كسي است كه حدود دو ماه پيش در واكنش به شايعه مربيگري احتمالي‌‌اش در استقلال خيلي روراست گفت اگر روزي بخواهد روي نيمكت تيم محبوبش بنشيند، ترجيح مي‌دهد ابتدا كنار يك مربي بزرگ خارجي كارش را آغاز كند.

با كنار هم قرار دادن اين صحبت‌ها، رفاقت فرهاد و برايان و البته جلسات پشت پرده مسئولان باشگاه براي به خدمت‌‌گيري فاتح تريم اين شائبه به وجود مي‌‌آيد كه ممكن است تريم پس از نشستن روي نيمكت استقلال، كارش را با يك مربي محبوب و مثل فرهاد مجيدي آغاز كند! شايد يكي از شروط مسئولان استقلال براي به خدمت‌‌گيري فاتح تريم نيز همين باشد! چرا كه با تحقق بخشيدن به اين احتمالات، طرفداران استقلال بار ديگر همچون سال قبل كه از منصوريان حمايت كردند، اين بار به واسطه علاقه‌شان به مجيدي با هر نتيجه‌اي كنار مي‌آيند و اين فرصت را هم به فاتح تريم مي‌دهند كه با فراغ خاطر اوضاع تيم را رو به راه كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برعکس نوشتي استقلال واسه اين مربي ترک چيزي نيس

    • علی محمدی

      فرهاد مجیدی اسطوره باید حتما بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج