اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۵۶۹۸
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای طارمی با شعور ۸۰ میلیون ایرانی بازی نکن

ماجرای محرومیت مهدی طارمی و حرف های او که از روی خونسردی این محرومیت را عادی تلقی کرده و سپس مشخص شد او یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون مبلغ فسخ قرارداد را به جای پرداخت به ریزه اسپور به حساب خودش ریخته است موجب ناراحتی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شد.

ورزش سه: وقتی خبر محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس اعلام شد به نظر می رسید این باشگاه و بازیکنش واکنش هایی متناسب با این اتفاق داشته باشند اما رفتار خونسردانه مدیران باشگاه و طارمی بیش از آن که باعث آرام شدن جو شود افکار عمومی را آزرد چرا که حالا ماجرای یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومانی که هدایتی برای فسخ قرارداد داده بود و طارمی آن را به جای پرداخت به ریزه اسپور به حساب شخصی اش ریخته ، نیز به این پرونده ناخوشایند اضافه شده بود. ضیا عربشاهی هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی در این رابطه گفت: «آقای طاهری ، طارمی و ترکاشوند ضربه بزرگی به پرسپولیس زدند و موجب ناراحتی همه پرسپولیسی ها شدند. آقای طاهری که مدیرعامل باشگاه است، چرا تن به چنین ماجرایی داده است و چرا تا الان ماجرا را برای مردم شفاف سازی نکردند؟»

شماره ۱۴ پرسپولیس در ادامه با اشاره به بازی امشب پرسپولیس برابر الهلال گفت:«بازی با الهلال یک بازی خیلی سخت است و نباید به این مسایل توجه کرد که این تیم بازی قبلی اش را مساوی کرده است. الهلال تیمی است که سرمایه گذاری و برنامه ریزی طولانی و دقیقی انجام داده و سال های سال است که در آسیا حرف اول را می زند. این تیم معمولا جزو چهارتیم نهایی باشگاه های آسیا بوده ، بازیکنان گران قیمتی دارد و برای قهرمانی در آسیا آمده است. به نظر من پرسپولیس هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت برابر این تیم کار سختی خواهد داشت. متاسفانه ما در بازی امشب چهار بازیکن کلیدی تیم را نداریم.»

او افزود: «البته نباید فراموش کرد که نیمکت امسال نسبت به سال قبل خیلی قوی تر است و این نقطه امیدی برای برانکو محسوب می شود. اگر نیمکت همان نیمکت سال قبل بود شاید نمی توانستیم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم. اما امسال بازیکنان توانمند و استانداردی روی نیمکت داریم. ضمن این که پرسپولیس در همه خطوط قدرت خیلی بالایی دارد به خصوص در فاز حمله که بازیکنان کلیدی و مهمی را در اختیار دارد.»

عربشاهی درباره این که مهره کلیدی پرسپولیس در این بازی کدام بازیکن می تواند باشد گفت:« به نظر من محسن مسلمان با پاس هایی که می دهد می تواند در بازی امشب نقش کلیدی بازی کند. او خیلی خوب تیم را به حرکت در می آورد.»

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره عملکرد محسن ربیع خواه گفت:« به نظرم ربیع خواه در زمان بازی و هنگامی که تیم در حالت تهاجمی است باید کمی خودش را از دفاع میانی و هافبک دفاعی جدا کرده و به بخش هجومی کمک کند. به نظر من ربیع خواه خیلی عقب بازی می کند و یک مقداری کند است. او باید کمی فعالیتش در زمین بیشتر باشد و در درگیری ها بیشتر از قدرت بدنی بالایش استفاده کند.»

او اضافه کرد:« برخلاف آن چه می گویند که پرسپولیس ۲-۴-۴ لوزی بازی می کند من فکر می کنم پرسپولیس با یک هافبک دفاعی و سه هافبک چرخشی در جلوی آن بازی می کند. در این سیستم به نظرم محسن مسلمان نقش بسزایی را می تواند ایفا کند.»

هافبک سابق پرسپولیس درباره بشار رسن هم گفت:« به نظرم بشار خیلی بازیکن خوبی است ، تکنیک و هوش بالایی دارد. من همیشه گفته ام فوتبال عراق و سوریه شباهت زیادی به فوتبال ایران دارد. بشار بازیکنی است که خیلی دوست داشتم به پرسپولیس بیاید چرا که در عین جوانی می تواند سطح فنی تیم را بالاتر ببرد.»

ضیا عربشاهی در بخش پایانی صحبت هایش بازهم درباره مهدی طارمی و اتفاقات مربوط به پرونده این بازیکن گفت:« من تنها می توانم بگویم آقای طارمی، آقای خمارلو شما دارید با شعور میلیون ها ایرانی بازی می کنید.»

او گفت:« دو سال پیش که تیم اوضاع خوبی نداشت حسین هدایتی با پولی که به آقای نژاد فلاح داد زمینه آمدن برانکو به ایران را فراهم کرد و الا معلوم نبود سرنوشت این تیم چه می شد! حالا هم او یک میلیاردوخرده ای به طارمی داده است تا قراردادش را فسخ کند اما این کار را نکرده اند و حالا تیم با جریمه و محرومیت مواجه شده است. جالب است که خمارلو و طارمی با خونسردی می گویند : ایرادی ندارد!!! آقای خمارلو ، آقای طارمی شما دارید با میلیون ها ایرانی حرف می زنید و حق ندارید با شعور آن ها بازی کنید. این اصلا حرکت جالبی نبود اما من مقصر اصلی تمام این اتفاقات را آقای طاهری مدیرعامل و آقای ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه می دانم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      این کوچکترین اتفاق درفوتبال ماست ببین چه جوری سر همدیگرو کلاه میذارن یک فرد بیست وچندساله ازهمین اول کلاه گذاشتن چندمیلیاردی انجام میده انوقت انتظار داریم الگو فرزندان ما ازاین باشد.

    • سعید

      سلام.من خودم پرسپولیسیم جونم هم واسش میدم ولی میخام اینو به طارمی بگم بدون پرسپولیس هیچی نیستی توی هر تیمی ۱۰۰گل هم بزنی به چشم نمیایی مدیرای پرسپولیس مرد نیستن اگه راش بدن تو باشکاه هزارتا مثل طارمی بیان و برن پرسپولیس هست همینطور استقلال فرقی نمیکنه

    • م ح

      شما هم اتش بیا معرکه شدید بخدا همین شما که این چرت پرتها را مینویسید همه را به هم میریزید وبا شعور مردم بازی میکنید طارمی یه جواب 25ساله ولی فدراسیون نشینها چرا فکری نکردن همه تو این مملکت بفکر جیب خودشونن وطارمی را سیبل نکید مردم بیشت از شماها میفهمند

    • Mostafa

      من یه سوال ازشما میپرسم آقای نویسنده وخواهش میکنم ج بده،شما که در آستانه یک بازی حساس ومهم داری تمام سعی خودتو میکنی که روحیه تیمی که نماینده کشورته روخراب کنی، آیا اصلا ایرانی هستی؟

    • پرسپولیس

      شما درحدواندازه ای نیستیت که لسم پرسپولیس بیاریت

    • حسن از تنگستان

      میخواستم بگم پرسپولیس خدا ناکرده اگر ثر بازی رفت و برگشت با الهلال نتیجه نگیرد مقصر اصلی پصد در صد طارمیه چون از روزی اکه به پرسپولیس اومده غیر از دردسر ومشکل برای پرسپولیس هیچ سودی نداشته

      پاسخ ها

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        الکلی حرف نزنید اگه گل هایی که طارمی زد برای پرسپولیس نبود که پرسپولیس قهرمان نمیشد طارمی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده

    • بدون نام

      پولا رو ریخته به حساب خودش؟؟؟ بعد هدایتی پیگیری نکرد که پولا رفته به حسابشون یا نه؟؟؟ ما دو تومن کارت به کارت می کنیم صد بار زنگ می زنیم به طرف که مطمئن شیم رفته تو حسابش یا نه.

    • بدون نام

      دقیقا همین خونسردی و بیخیال بودن این آقا بیشتر دل ما طرفدارا رو بدرد میاره که یکم تعصب از خودش نشون نمیده، تازه اولویت خودشو گذاشته که برای بازیهای پرسپولیس محروم بشه تا به جام جهانی برسه برانکو بهتره از منشا فیکس استفاده کنه تا حال این آقا جا بیاد

    • قرمززز

      این طارمی از اول مرموززز بودش

    • قرمززز

      منشااا خیلی بیشتر از طارمی می ارزه حتی علی پور

    • بدون نام

      همه رو خون به جگر کرده.چه تو گل زدن چه تو قراردادش.
      این چه لیگیه که این آقا آقای گلش باشه.پول تو حساب شخصیت بریزی نری دنبال مشکلت این یعنی به هوادار نخی چند!احساسات و تعصب کیلویی چند و صد تا سوال این شکلی

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      بس کنید دیگه همش ضد پرسپولیس مینویسید

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      قبل همچین بازی های مهمی این خبرا رو مینویسید که روحیه تیمو ضعیف کنید

    • بدون نام

      اقای طارمی شما بازیکن ارزشی تیم بودی تنها کسی که از مدافعین حرم و اهل بیت بعد از گلزنی یاد میکرد . اخه چرا شما پول رو ... !!!!!

    • بدون نام

      وقتی به بازیکنی که یک میلیون پول یکجا ندیده یک میلیارد میدن همین میشه . هر چه زودتر باید از پرسپولیس اخراج بشه

    • mostafs

      توجه توجه واقعا نمیدونید یا خودتون به اون راه زدید این پول رو آقای هدایتی به مهدی ورامین داد برای خودشون که راضی بشن برگردن پرسپولیس حالا واقعا جای تعجبه که خودش این موضوع را به وجه فسخ ربط داده ، اگه این پول رو آقای هدایتی بابت فسخ قرارداد داده بود چرا زمانی که متوجه شد ریزه اسپور شکایت کرده همون موقع پیگیر نشد؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟ در واقع این کار ایشون مصداق بارز تحریک بوده وشکایت تیم ریزه اسپور به این عنوان کاملا صحیح است درواقع تقصیر ایشان هم کم نیست

    • بدون نام

      جوجه لنگی ها فعلابرید شیربخورید هرموقع بزرگ شدید به اندازه دهنتون حرف بزنید.

    • بدون نام

      ما که میفهمیدیم

    • مهدی

      جریمه شدیم که شدیم به کسی ربط نداره . از هوادارهای خوب خوبمون تقاضا داریم برای پرداخت جریمه به حساب ما پول بریزن

    • سید

      اقای طارمی واقعا خجالت بکش بدرد ایران نمیخوری الهلالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج