اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تعویض‌های دور از هیجان؛ بدون منصوریان و قائدی

اولین بازی استقلال بدون منصوریان یک تفاوتی با دیگر بازی‌های این تیم داشت. در نیمه دوم و دقایق ۶۰ به بعد خبری از قائدی نبود. پدیده منصوریان در این بازی برای اولین بار در این فصل ۹۰ دقیقه را روی نیمکت نشست.

وبسایت نود: اولین بازی استقلال بدون منصوریان یک تفاوتی با دیگر بازی‌های این تیم داشت. در نیمه دوم و دقایق ۶۰ به بعد خبری از قائدی نبود. پدیده منصوریان در این بازی برای اولین بار در این فصل ۹۰ دقیقه را روی نیمکت نشست.

قائدی هفته اول هم به میدان نرفته بود که به دلیل محرومیتش به دلیل حاضر نشدن در تمرینات تیم ملی امید محروم بود. در بقیه بازی‌ها اما منصوریان بازیکن جوان مورد علاقه‌اش را به میدان می‌فرستاد تا شاید حضور او بتواند برگ برنده‌ای را برای این مربی رو کند. اتفاقی که در نهایت نیفتاد. قائدی در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفت به جز چند دریبل که خاصیت آن به هیجان آوردن سکوها بود کار دیگری انجام نداد.

ظاهرا در کادرفنی استقلال به غیر از منصوریان کسی علاقه‌ای به باشوی آبی‌ها نداشته است و با رفتن این مربی او فعلا اولین نیمکت‌نشینی کاملش را در استقلال تجربه کرد. در فصل نقل وانتقالات گفته می‌شد منصوریان برای این که قائدی از میان پیشنهاد سرخابی‌ها، استقلال را انتخاب کند به او وعده داده بود که برای نیمکت‌نشینی او را به تهران نمی‌آورد. منصوریان به وعده‌اش عمل کرد اما از این هفته دیگر نه خبری از منصوریان است و نه وعده بازی کردن.

بازی استقلال مقابل سپیدرود رشت اولین دیداری بود که استقلال توانست در نیمه مربیان گل بزند و امتیاز بگیرد. شجاعیان بازیکن تعویضی مک‌درموت بود که توانست یک گل زیبا بزند و برای اولین بار تعداد گل‌های استقلال در یک بازی به عدد ۲ برسد. دیگر تعویضی‌های کادرفنی استقلال در این بازی هم تدافعی بودند که برای دفاع از گل‌زده تیم و حفظ پیروزی بود. تعویض‌هایی که استقلال را به هدفی که داشتند رساندند، برخلاف تعویض کلیشه‌ای که فقط برای رضایت سکوها از حضور یک بازیکن بسیار جوان و تکنیکی در ترکیب انجام می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدارم هر کادر فنی یا مربی که استقلال بگیره کاری به منصوریان نداشته باشه و هرکی که حقشه درون زمین قرار بگیره واستقلال بتونه از اقای قاعدی بهترین بهره را ببره چون لا اون جو سنگینی که استقلال داشت این جوان بوشهری از خیلی از بتزیکنان ملیاردی این تیم بهتر بود وحالا که استرس حاکم بر تیم برداشته شده این جوان با تکنیک می تونه خیلی از مشکلات خط هجومی استقلال را رفع کنه وسرمایه سوزی نشه یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج