۶۰۶۴۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مارکا: رونالدو با رئال تمدید نخواهد کرد

کریستیانو رونالدو به تمدید قرارداد با رئال فکر نمی کند و معتقد است که سال ۲۰۲۱، بهترین زمان برای خداحافظی او با پیراهن این باشگاه است.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو به تمدید قرارداد با رئال فکر نمی کند و معتقد است که سال ۲۰۲۱، بهترین زمان برای خداحافظی او با پیراهن این باشگاه است.

شب گذشته رونالدو پس از اتمام دیدار برابر دورتموند که با درخشش او همراه بود، مقابل دوربین شبکه لاسستا قرار گرفت و به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت. او که به صوت زنده با برنامه ال چیرینگیتو صحبت می کرد، در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد گفت که بهتر است این سوال را از رئیس باشگاه بپرسید.
مارکا در همین رابطه گزارش داد که نه رونالدو و نه رئال، برنامه ای برای نوشتن قرارداد جدید ندارند و رونالدو تنها به فکر بهتر شدن قراردادی است که سال گذشته امضا کرد و به سبب آن او تا 2021 بازیکن رئال خواهد بود. رونالدو از طریق مدیربرنامه هایش به فلورنتینو پرز اطلاع داده است که توقع دارد حقوق سالیانه اش به سطح دریافتی مسی و نیمار برسد.
مارکا: رونالدو با رئال تمدید نخواهد کرد

این توقع البته توقع بیجایی نیست؛ به خصوص که بدانیم رونالدو به زودی هم فاتح توپ طلا خواهد شد و هم برنده جایزه بازیکن سال فیفا. رونالدو در 32 سالگی هنوز هم مرد شماره یک رئال است و انتظار دارد مبلغ دریافتی او از رئال، پایین تر از مسی و نیمار(25 میلیون یورو خالص) نباشد.
طبق گزارش این منبع، در باشگاه رئال مادرید در حال بررسی این موضوع هستند و احتمالا شاهد تغییراتی مثبت در قرارداد فعلی رونالدو خواهیم بود. فوق ستاره پرتغالی پس از تمدید قرارداد خود در سال گذشته گفت که امیدوار است آخرین تمدید او نباشد ولی به احتمال زیاد او 4 سال دیگر به 12 سال حضورش در رئال پایان خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج