۶۰۶۴۴۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

باز هم یک مدیر فوتبالی می‌گوید جای نگرانی نیست

حرف‌های تازه سیدرضا افتخاری در واکنش به شایعه محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا چنان شبیه ادعاهای داریوش مصطفوی و علیرضا اسدی و وکیل مهدی طارمی است که می‌ترسیم هشتم مهر، AFC رأی محرومیت استقلال را اعلام کند.

خبر ورزشی: حرف‌های تازه سیدرضا افتخاری در واکنش به شایعه محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا چنان شبیه ادعاهای داریوش مصطفوی و علیرضا اسدی و وکیل مهدی طارمی است که می‌ترسیم هشتم مهر، AFC رأی محرومیت استقلال را اعلام کند.

۱۱ سال پیش وقتی شایعه تعلیق فوتبال ایران به گوش می‌رسید، داریوش مصطفوی قاطعانه گفت فیفا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امکان ندارد تعلیق شویم و اتفاقاً یک هفته بعد تعلیق شدیم.

سال گذشته وقتی شایعه شد AFC بازی مستقیم تیم‌های ایرانی و عربستانی را در کشور ثالث برگزار می‌کند، علیرضا اسدی دبیرکل وقت فدراسیون با قاطعیت گفت توضیحات محکم ما چنان فیفا و AFC و یوفا و ناسا(!) را قانع کرد که احتمالاً تیم‌های عربستانی رفت و برگشت در تهران بازی می‌کنند و اتفاقاً ۱۰ روز بعد، حق میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی از ایران گرفته شد.

در پرونده ریزاسپور و طارمی هم وکیل طارمی با همین میزان اعتماد به نفس ادعا می‌کرد دست باشگاه ترک به هیچ جا بند نیست و طارمی محروم نمی‌شود و همه با هم دیدیم طارمی ۴ ماه محروم نشد و پرسپولیس را هم با جریمه ۷۹۰هزار یورویی از دو در و پنجره نقل و انتقالات کنار نگذاشتند!

حالا همین اعتماد به نفس را در ادعای جناب افتخاری می‌بینیم و حق داریم از همین حالا نگران محرومیت استقلال باشیم. در فوتبال ایران هر وقت مدیران ما اطمینان می‌دهند هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند، اتفاقاً در مرکز خطر هستیم!

متأسفانه هشتم مهر مهلت اضافه استقلال برای فرار از محرومیت تمام می‌شود و حیف که ملاک AFC برای محرومیت، ادعاهای مدیرعامل استقلال نیست و عملکرد این باشگاه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای افتخاری محرومیت استقلال از بازیهای اسیای مونده که کلکسیون افتخارات شما تو این تیم پرهوادار کامل بشه دمت گرم از دستش نده خخخه

    • hamed

      اینم هم مثل همون قبلیه. منتظر محروم شدن باشیم بهتره

    • بدون نام

      جمله ی درستی روبه کاربرده میخوادبگه جای نگرانی نیست تیمهای ماازجام باشگاهای آسیاکنارگذاشته میشن تادیگه هواداران نگران شکست مفتضحانه درمقابل تیمهای عربی به دورباشند

    • بدون نام

      نگران نباشیدباکمک آ اف سی به جام باشگاههای آسیانمیرویم که ۴۴۴۴۴۴تاو۶۶۶۶۶۶تاازتیمهای عربی بخوریم راست میگه بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج