اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۴۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یک دهه‌ی درخشان؛ همان بوسکتس ۲۰۰۸

در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ در همین استادیوم ژوزه آلوالده بارسلونا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و توانست در دیداری پرگل به برتری ۵ بر ۲ برسد.

آی اسپورت: در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ در همین استادیوم ژوزه آلوالده بارسلونا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و توانست در دیداری پرگل به برتری ۵ بر ۲ برسد.

بوسکتس که آن زمان 19 ساله بود روی صحنه گل اول تاثیرگذار ظاهر شد. توپ‌‎دزدی او بود که در نهایت باعث شد توپ به مسی برسد و او هم پاس گل را به تیری آنری بدهد. در ادامه هم او توانست برای تیمش موثر باشد و مخصوصا در بازی‌های آن دوره درخششی ویژه داشت.

یک دهه‌ی درخشان؛ همان بوسکتس 2008

حالا حدود ۱۰ سال از آن زمان می‌گذرد و بوسکتس هنوز هم بازیکنی تاثیرگذار برای تیمش است، شاید حتی بیشتر از آن زمان. او هنوز هم اعتماد به نفس خوبی دارد و به خوبی توپ را در زمین به گردش در ‌می‌آورد.

او به قدری تداوم داشته و پشت سر هم بازی‌های خوب در بارسلونا انجام داده که در دوران مربی‌گری هیچ مربی‌ای در بارسلونا تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین نشده است. چه در زمان پپ گواردیولا و چه در ادامه در تیم‌های تیتو ویلانوا، تاتا مارتینو و ....او هرگز نیمکت‌نشین نبود.

امروز یک دهد از حضور او در بارسا می‌گذرد و قرار است دوباره در شرایطی برای بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون در ترکیب اصلی قرار گیرد که هنوز هم بازیکنی تاثیرگذار برای تیمش است و حساب زیادی روی او باز کرده‌‎اند.

این موضوع فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد که بیان آن بزرگی این بازیکن را تائید می‌کند. پاسخ خیلی ساده است، چون از او فقط یکی در تیم موجود است، همان طور که از مسی هم فقط یکی در تیم موجود است و این دو بازیکنانی هستند که مانند ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج