اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۶۱۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سنگين‌ترين شكست‌هاي تاريخ پرسپوليس

شكست سنگين پرسپوليس در مقابل الهلال عربستان، بسياري از هواداران اين تيم را از بازي برگشت نااميدكرده است.

روزنامه قانون: شكست سنگين پرسپوليس در مقابل الهلال عربستان، بسياري از هواداران اين تيم را از بازي برگشت نااميدكرده است. آن‌ها كه اميد زيادي به حضور در فينال داشتند، حال در فضاي مجازي شروع به كري خواني كرده‌اند و نتيجه بازي مقابل العين را به رخ رقيب سنتي خود مي‌كشند. شكست سنگين مقابل الهلال عربستان با چهارگل، سبب شده تا بازيكنان اين تيم نيز سكوت كنند. آن‌ها كه عادت داشتند پس از هر برد يا باخت، پست‌هايي را در اينستاگرام منتشر كنند اين بار ترجيح مي‌دهند حرفي نزنند تا مبادا با برخورد تند هواداران تيفوسي تيم‌شان مواجه شوند. به هر ترتيب پرسپوليس با چهار گل به الهلال باخت اما اين سنگين‌ترين شكست تاريخ اين تيم نبود. در ادامه سنگين‌ترين شكست‌هاي تاريخ اين باشگاه را مرور مي‌كنيم.

۱۳۷۵ - اليماي قزاقستان

شهریور سال ۷۵ پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه‌های آسیا به مصاف آلیمای قزاقستان رفت و با سه گل مغلوب اين تيم شد. سرخ‌پوشان در بازي برگشت موفق شدند با گل‌هاي علي دايي (دو گل)، افشين پيرواني، رضا ترابيان و كريم باقري يك روز به ياد ماندني را خلق كنند و با پنج گل حريف خود را درهم كوبيدند.

۱۳۷۷ - الهلال عربستان

پرسپوليس كه در ديدار رده‌بندي جام‌ باشگاه‌هاي آسيا بايد در برابر الهلال عربستان به ميدان مي‌رفت، احمدرضا عابدزاده را در اختيار نداشت. همين موضوع سبب شد تا اين تيم در خط دفاعي خود ناهماهنگ باشد و چهارگل از حريف خود دريافت كند. اين نخستين باري بود كه نيما نكيسا در يك بازي چهار گل دريافت كرد. بازي با نتيجه چهار بر يك به پايان رسيد تا سنگين‌ترين شكست آن روزهاي سرخ‌ها رقم بخورد.

۱۳۸۸ - الغرافه قطر

پرسپوليس بايد در هفته چهارم از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در برابر الغرافه قطر قرار مي‌گرفت. الغرافه که تا پیش از این بازی خطر حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را احساس می کرد، با نمایشی خیره کننده قهرمان لیگ ایران را در هم کوبید. رناندائو در دقيقه هشت، کلمرسون در دقایق ۴۴، ۴۶، ۸۰و نشاط اکرم در دقیقه ۷۰ برای الغرافه و علی کریمی در دقیقه ۷۵ برای پرسپولیس گلزنی کردند. الغرافه موفق شد پرسپوليس را با نتيجه پنج بر يك مغلوب كند، شاگردان نلو وينگادا شكست تلخي خوردند و بازي را باختند اما سه سال بعد موفق شدند با نتيجه سه بر صفر اين تيم را مغلوب كنند و انتقام آن شكست سنگين را بگيرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marin

      مگه پنج یک الغرافه یادتان رفته که سنگینترین......

    • marin

      مگه پنج یک الغرافه یادتان رفته که سنگینترین......

    • بدون نام

      الغرافه و الهلال فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج