adexo3
۶۰۶۶۱۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

۴ و ۶، دو نشانه با مفاهیم تازه!

تمام آن رشته‌ها درباره ساختار باشگاه پرسپولیس و مدیریت طاهری و تشکیلاتی که با برانکو ایوانکوویچ در اندیشه فتح قله‌هاست، همه و همه طی چند روز پنبه شد.

ایران ورزشی: تمام آن رشته‌ها درباره ساختار باشگاه پرسپولیس و مدیریت طاهری و تشکیلاتی که با برانکو ایوانکوویچ در اندیشه فتح قله‌هاست، همه و همه طی چند روز پنبه شد. از اول هم هیچ خبری نبود. ساختار و تشکیلات همه حرف بود که در چشم برهم زدنی فروریخت، با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، محرومیت ستاره تیم، جریمه مالی و البته چهار گل از الهلال.

فوتبال همین است. ساده و شفاف به هر روند که دچار فساد اداری و سوء مدیریت باشد، پاسخ می‌دهد، نه فقط با محرومیت و جریمه بلکه مثلا با چهار گل در لیگ قهرمانان. استقلال که غرق در بحران بود، پرسپولیس هم خود را به استقلال نزدیک کرد تا تماشاگران استقلال و پرسپولیس حالا بتوانند دو عدد 4 و 6 را نه برای کری خواندن بلکه به‌عنوان نشانه‌هایی از سوء مدیریت به یادگار داشته باشند. 4 دیگر آن گل‌های فرهاد مجیدی نیست، 6 هم به سال 1352 ارتباطی ندارد. 4 از همین دو روز پیش در لیگ قهرمانان بجا مانده و 6 یادگار چندی قبل‌تر از لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس در دو فصل اخیر با برانکو ایوانکوویچ روندی جذاب و موفقیت‌آمیز داشت. موفقیت‌ها باعث شده بود تا مدیریت پرسپولیس ادعاهایی درباره کیفیت مدیریت مطرح کند اما در پرسپولیس یکباره همه چیز فاش شد، دست بردن در قرارداد بازیکن و امضای قرارداد غیرقانونی و انتظار برای محرومیت، همان چه سر رسید و عواقبش را در بازی با الهلال تماشا کردیم. هیچ تیمی با خوردن چهار گل به پایان پروژه‌اش نمی‌رسد اما برای پرسپولیس فاجعه محرومیت و جریمه و چهار گل از الهلال رقم خورد تا بدانیم در فوتبال ایران حتی موفق‌ترین تیم که می‌خواست تشکیلات و مدیریت خود را حتی بیش از نمایش درون میدانش به نمایش بگذارد، همه چیز را به باد می‌دهد.

در باشگاه پرسپولیس نابلد بودن در زمینه حقوق بین‌المللی ورزش و البته بی توجهی و فارغ بودن از دغدغه برای آینده، این محصولی را بجا گذاشته که می‌بینیم. صندلی‌ها اما تکان هم نمی‌خورند. همه چیز سر جای خودش است و این فوتبال بازیکنی را می‌سازد که بعد از فاجعه محرومیت و جریمه سه میلیاردی بگوید حتما خیریتی در کار بوده. واکنش پرسپولیس به این اتفاقات گل و بلبل در مصاحبه سایت باشگاه با طارمی بود اما واکنش فوتبال چیز دیگری بود، همان چهار گلی که پرسپولیس را در لیگ قهرمانان ناامید کرد.

پرسپولیس بعد از دو فصل که با روندی امیدوار کننده بازی می‌کرد، حالا چهره‌ای مخدوش دارد، چهره‌ای عصبانی و غمگین، بازنده و در هم ریخته. ناامید کننده‌تر اما این است که پاسخ روشنی به هواداران داده نمی‌شود، هوادارانی که با پرداختی‌های موبایلی هزینه‌های باشگاه را بر عهده گرفته‌اند و گهگاه باشگاه‌شان شماره حساب هم اعلام می‌کند تا بدهی‌های ناشی از سوء مدیریت را پرداخت کنند. آنها اما هیچ نقشی در باشگاه خود ندارند و بابت پرداخت پول به باشگاه سهام هم دریافت نمی‌کنند، پول‌های بی بازگشت می‌دهند تا فوتبالی زیان آور را اداره کنند. جریمه سه میلیاردی را تماشاگران پرداخت خواهند کرد تا طارمی از خیریت در جریمه و محرومیتش حرف بزند و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوباره چندی بعد با چند پیروزی از ساختار مدیریت سخن بگوید، همان حرف‌های ملال‌آور که هیچ‌کس گوش نمی‌دهد اما مثل یک آلودگی صوتی همیشه در گوش ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدا خیرت بده .حرف دل ما هوادارا رو زدی .میدونی من کار میکنم با چه سختی پول در میارم.ولی وقتی تیمم تو بحران بود پونصد هزار تومن ریختم حساب باشگاه.ولی نمیدونستم طاهری احمق میخواد پول رو بده به یه احمقتر از خودش (طارمی) .اونم برداره برا خودش .آخرشم آبرو ریزی تو آسیا.تو رو قرآن مسوولین رسیدگی کنن

    • امرا

      پرسپولیس به یک هدایتی نیاز دارد وسلام

      پاسخ ها

      • آرشا

        پول بی حساب سرانجام نداره باید مدیریت باشگاه ها با سواد و با شعور ورزشی باشن تا باشگاه ها لطمه نخورن

    • N@vidp68

      بهتم بر بخوره اینو بت میگم خیلی احمقی که ۵۰۰تومن و برا ی دست مفت خور ریختی بحساب ،منم مث تو که لنگی هستی طرفدار اس اس ام ولی هیچوقت بحسابشون پول نمیربزم چرا؟ چون اینا هیچوقت برا طرفدارا و با جون و دل بازی نمیکنن فقط ی شغل و ی سرگرمیه واسشون پس بیخی فوتبال گند و بی هدف این مملکت خراب شده!!!

      پاسخ ها

      • فرشید

        شیشتقلالی
        شماها معنی علاقه و وفاداریو نمیدونین چون شیشطوره تون فرناز وسط بازی ها به بهانه مریضی دخترش تو امارات سر از لیگ قطر درآورد و بقیه کیسه تنان هم که شکایت به ای اف سی بردن

      • A...J

        جریمه را فقط وفقط باید طارمی ازپولی که آقای هدایتی بهش داده بپردازد همان یک ملیاردوخورده ای گرفت تاحالا شده چهارملیارد تازه یک ملیاردبازهم براخودش میمونه

      • سید مــهــدی موسوی

        واقعا گل گفتی...خیییییلی احمقه که 500ریخته به حساب باشگاه!!!این پولو میدادی به یه نیازمند خیلی ثواب داشت...ولی حالا که دادیش به یه مشت حروم خور گناه هم کردی....وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج