adexo3
۶۰۶۷۹۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه؛ از زمین تا آسمان!

مقایسه عملکردی که کمال کامیابی‌نیا جلوی الهلال داشت با عملکرد دو شب قبل ربیع‌خواه مقابل همین تیم، نکات جالب توجهی را می‌دهد.

وبسایت نود: واکنش‌ها به عملکرد انتقادآمیز پرسپولیس مقابل الهلال ادامه دارد. دیداری که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس در قد و قامت خودشان ظاهر نشده بودند. در این بین انتقادها به چند بازیکن بیشتر از بقیه بود. یکی از آن‌ها، محسن ربیع‌خواه است. بازیکنی که قهرمانی سال قبل پرسپولیس هم باعث نشد تا از فشارهای بر او کاسته شود. ولی همچنان برانکو به این بازیکن اعتقاد دارد و در این فصل هم در پست تخصصی‌اش یعنی هافبک دفاعی از او بازی می‌گیرد. ولی آیا ربیع‌خواه جانشین شایسته‌ای برای کمال کامیابی‌نیاست؟

آمار که این طور نشان نمی‌دهد. یکی از اصلی‌ترین وظایف هافبک دفاعی، جلوگیری از توپ‌هایی است که به جلوی مدافعان می‌رسد. ولی در این بازی ربیع‌خواه فقط یک بار موفق شد پاس بازیکنان الهلال را در میانه راه قطع کند. در حالی که کمال در دیدار مرحله گروهی مقابل همین الهلال، شش برابر ربیع‌خواه توانست پاس بازیکنان الهلال را در میانه را قطع کند. یا مثلا کمال در آن مسابقه پانزده مرتبه موفق به بازپس‌گیری توپ شد و مالکیت توپ را از الهلال گرفت و به پرسپولیس داد. ولی ربیع‌خواه در دیدار این هفته فقط شش مرتبه موفق شد مالکیت توپ را از الهلال پس بگیرد.

مقایسه عملکردهای دفاعی دو هافبک دفاعی پرسپولیس گویای همه‌چیز است. کمال کامیابی‌نیا در دیدار رفت مرحله گروهی مقابل الهلال قرار گرفته بود. و ربیع‌خواه هم همین دو شب پیش جلوی الهلال بازی کرد.

محسن ربیع‌خواه: یک تکل موفق، دو دفع توپ، یک قطع توپ و ۶ بازیابی توپ داشته است.

تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه؛ از زمین تا آسمان!

کامیابی‌نیا: ۲ تکل موفق، ۲ دفع توپ، ۱ بار سد توپ، ۶ قطع توپ و ۱۵ بازیابی داشته است.

تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه؛ از زمین تا آسمان!

ربیع‌خواه در این مسابقه مجموعا ده عملکرد دفاعی ثبت کرد. در حالی که کمال در آن مسابقه فقط پانزده بار مالکیت توپ را از الهلال گرفت و به پرسپولیس داد. کمال در آن مسابقه ۲۶ عملکرد دفاعی داشت. یعنی ۱۶ عملکرد بیشتر از ربیع‌خواهِ این بازی. یا به نوعی ۲،۶ برابر ربیع‌خواه در دیدار مقابل الهلال، کمال در دیدار رفت گروهی مقابل الهلال عملکرد دفاعی ثبت کرده بود. کمال چه روی توپ‌های زمینی و چه هوایی، عملکردی بهتر از ربیع‌خواه داشته است. می‌شود گفت تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه از زمین است تا آسمان؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اخه بازی کردن توتیم پرسپولیس لیاقت میخواد حرفی که قبل ازبازی باالهلال مرقوم فرمودند حالا نمیدونم بازی بد هم جز لیاقت است یانه؟

    • م ع

      قابل توجه کیسه ها

    • abdollah

      شما هر چی بگی برانکو کار خودشو میکنه مرغ یه پا داره
      نمیدونم بنده خدا سیامک نعمتی هنوز توی تیم پرسپولیسه یانه؟ دیگه تا کی میخاد بهش انگیزه بده
      ربیع خواه هرچی دیدیم توی زمین خودمون هست وخیلی کم رو به جلو میره ولی شجاع رو ببینید بیشتر کرنرها میاد سر میزنه وسریع برمیگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج