adexo3
۶۰۷۲۱۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اشتباه مذاکره با تریم؛ انتظارات بالا رفت

بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال مدیران باشگاه بلافاصله به فکر انتخاب جایگزین مناسب برای او افتادند.

آی اسپورت: بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال مدیران باشگاه بلافاصله به فکر انتخاب جایگزین مناسب برای او افتادند. فردای روز استعفا اسامی زیادی مطرح شد و مدیران باشگاه وعده دادند تا پایان هفته سرمربی جدید معرفی خواهد شد. در این میان نام یکی از بقیه چشمگیرتر بود: «فاتح تریم» نام مربی اسبق آث میلان آنقدر بزرگ بود که خیلی‌ها در همان لحظات اولیه انتشار خبر مدعی شدند این اتفاق نخواهد افتاد و «تریم گران قیمت و حرفه‌ای» هدایت استقلال را نخواهد پذیرفت. اما برخی هواداران استقلال به شدت از این خبر استقبال کردند و امیدوار بودند سرمربی بزرگ ترکیه‌ای به ایران بیاید. بعد از اخبار امیدوار کننده روزهای اول اما آرام آرام فضا عوض شد. کم کم همه به این نتیجه رسیدند که استقلال نه توان مالی جذب این مربی را ندارد و نه می‌تواند فضای مناسب برای کار این مربی سخت‌گیر و حرفه‌ای را ایجاد کند. به هر حال کسی که در باشگاهی مثل آث میلان مربیگری کرده انتظارات زیادی از باشگاهش دارد. باشگاه استقلال هم قطعا چنین توانایی نداشت.

در نهایت خبر قطعی منتشر و مشخص شد تریم به استقلال نمی‌آید. حق با آن‌ها بود که از همان روز اول معتقد بودند استقلال و تریم به هم نمی‌رسند و این کار مدیران باشگاه بیشتر شبیه یک خودنمایی است. اما این که این کار خودنمایی بود یا نه به کنار؛ حالا توقعات هواداران استقلال بالاتر رفته است. آن‌ها دیگر با مربیان کوچک و کم نام و نشان راضی نمی‌شوند. برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که مدیران باشگاه استقلال پس از ناکامی در آوردن تریم به این باشگاه به سراغ گزینه‌های درجه چندم بروند. در واقع چرخش مدیران باشگاه از تریم به سمت مربیان درجه چندم از طرف هواداران باشگاه پذیرفتتنی نیست. به نظر می‌رسد هواداران استقلال بعد از شنیدن نام تریم، حتی گزینه‌هایی در حد زلاتکو کرانچار، زلاتکو دالیچ، دراگان اسکوچیچ، فاریاس، زنگا و ... را هم در حد سرمربیگری استقلال نمی‌دانند. چه برسد به گزینه‌های داخلی که نام‌شان کمابیش به گوش می‌رسید.

به نظر می‌رسد استراتژی مدیران استقلال (البته اگر واقعا استراتژی در کار بوده باشد) در مطرح کردن نام‌های بزرگ به ضرر آن‌ها تمام شده است. آن‌‌ها با پررنگ کردن موضوع مذاکره با تریم قصد داشتند این طور نشان بدهند که به فکر تیم هستند!‌ اما با منتفی شدن ماجرای تریم حالا آچمز شده‌اند. از یک طرف باید نشان بدهند که تصمیم‌شان برای آوردن یک مربی بزرگ کاملا جدی و دوراندیشانه بوده و از طرف دیگر فعلا گزینه‌های دم دست‌شان در حد نام تریم نیستند. بدون شک انتخاب گزینه‌ای که نتواند رضایت و اعتماد هواداران را جلب کند با اعتراض آن‌ها روبرو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمال کریمیان از بانه

      آقای افتخاری خواهشاً دست از سر استقلال بردار برو تو هواداران سر کار نزار با احساسات ما هواداران استقلال بازی نکن استقلال دوتا ستاره دارد این تیم اعتبار بین‌المللی دارد

    • بدون نام

      البته این کارشون بیشتر زرنگی بود تا چند روز آب از آسیاب بیفته هواداران آروم بشن تا افتخاری و لابی باشه همین وضعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج