adexo3
۶۰۷۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی تنها هدایت آرسنال را قبول می‌کند

شبکه ایتالیایی مدیاست پرمیوم مدعی شد که کارلو آنچلوتی تا سال ۲۰۲۰ به ایتالیا بازنخواهد گشت و تنها در صورتی که سرمربی گری آرسنال به او پیشنهاد شود قبول خواهد کرد.

ورزش سه: شبکه ایتالیایی مدیاست پرمیوم مدعی شد که کارلو آنچلوتی تا سال ۲۰۲۰ به ایتالیا بازنخواهد گشت و تنها در صورتی که سرمربی گری آرسنال به او پیشنهاد شود قبول خواهد کرد.

کارلتو که فصل گذشته قهرمان بوندس لیگا شد، پس از کسب نتایج ضعیف در این فصل، روز پنجشنبه از هدایت بایرن اخراج شد. شایعات زیادی درباره حضور او در میلان شنیده می‌شود و همینطور برخی معتقدند که این احتمال وجود دارد آنچلوتی جانشین ونتورا روی نیمکت ایتالیا شود.
آنچلوتی تنها هدایت آرسنال را قبول می‌کند

با این حال او قصد بازگشت به ایتالیا را تا سال 2020 ندارد و تا آن موقع صبر خواهد کرد تا گزینه هایی در دسترسش باشند. طبق ادعای مدیاست، تنها تیمی که در حال حاضر احتمال حضور آنچلوتی در آن وجود دارد، آرسنال است. کارلتو از بازگشت به لیگ برتر و زندگی در لندن لذت می‌برد و همچنین می‌خواهد با کونته، سرمربی چلسی رقابت کند.
ونگر دو دهه است که هدایت آرسنال را برعهده دارد؛ ولی نتایج نه چندان خوب او در چند فصل اخیر باعث شده تا شایعه اخراج و یا بازنشستگی او قوی تر از قبل باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج