adexo3
۶۰۷۷۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرایط بهتر مصدومان آبی با رفتن منصوریان

از زمانی که بدنساز استقلال هدایت این تیم را به عهده گرفته، استقلال از نظر مصدومیت بازیکنان در شرایط بهتری به سر می‌برد.

وبسایت نود: با کنار رفتن علیرضا منصوریان از استقلال، تعداد مصدومان این تیم هم با کاهش عجیبی همراه شده است. در این فصل منصوریان در هر مسابقه چند بازیکن اصلی‌اش را به بهانه مصدومیت در ترکیب نداشت. در تمرینات شروع فصل پادوانی، فرشید باقری، امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی مصدوم شده بودند و هفته اول لیگ را از دست دادند. خسرو حیدری فقط یک هفته بازی کرد و مصدوم شد. خسرو هم به جمع چهار مصدومی که از شروع لیگ بازی‌ها را از دست داده بودند پیوست. میلاد زکی‌پور دیگر مصدوم استقلال بود. از هفته سوم که پادوانی به شرایط مسابقه رسید، زکی‌پور مصدوم شد و نتوانست در هفته سوم به بازی برود. هفته چهارم هم همین پنج بازیکن مصدوم بودند که باز هم در ترکیب استقلال حضور نداشتند. برای هفته پنجم بیشتر مصدومان استقلال به مرز آمادگی رسیدند، به‌جز امید ابراهیمی. سجاد شهباززاده هم در بازی مقابل سایپا آسیب دیده بود و مصدوم ثابت دیدارهای بعدی استقلال بود. سجاد هنوز نتوانسته به میدان برود. در هفته ششم علاوه بر امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده، پژمان منتظری، مجید حسینی، داریوش شجاعیان و میلاد زکی‌پور هم به دلیل آسیب دیدگی برای منصوریان به میدان نرفتند. در هفته هفتم فقط شهباززاده، منتظری و شجاعیان مصدوم بودند که منصوریان از استقلال کنار رفت.

از زمانی که بدنساز استقلال هدایت این تیم را به عهده گرفته، استقلال از نظر مصدومیت بازیکنان در شرایط بهتری به سر می‌برد. استقلال در دیدار مقابل سپیدرود به جز مصدومان قدیمی یعنی شهباززاده و منتظری، فقط یعقوب کریمی را در ترکیب نداشت. در تمرینات این چند روز هم هنوز مصدومی جدید دیده نشده و اوضاع استقلال بعد از منصوریان، از نظر مصدومیت بازیکنان بهتر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج