۶۰۸۳۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

داستان کریمی و نفت مثل ژوزه و پرسپولیس

علی کریمی از جهانیان و باشگاه نفت شکایت کرده است.

خبرآنلاین: حمیدرضا جهانیان همان زمان که تصمیم گرفت حمید درخشان را کنار بگذارد و علی کریمی را جایگزین او کند باید می‌دانست که مجبور خواهد شد مبلغ قرارداد دو سرمربی را بپردازد.

دعوای ادامه‌دار کریمی و مالک جدید باشگاه نفت با شکایت امروز علی کریمی به یک دعوای حقوقی تبدیل خواهد شد. او به عنوان سرمربی نفت با باشگاه قرارداد بسته و حالا مالک نفت، پشیمان از قرارداد بستن با کریمی، دوباره درخشان را سرمربی تیم کرده است. جهانیان اما برای نپرداختن مبلغ قرارداد علی کریمی، نداشتن مدرک A مربی‌گری و جواب رد کریمی به پیشنهاد دستیاری در نفت بوده است. جهانیان مدعی است به عنوان مالک باشگاه می‌تواند از کریمی به عنوان مربی استفاده و او را دستیار درخشان کند. پیشنهادی که خود آن‌ها هم می‌دانند کریمی نمی‌پذیرد و قصد دارند پایان همکاری از طرف کریمی باشد و نه باشگاه نفت.

یک مثال از اتفاقات نظیر این هم در تاریخ فوتبال ایران وجود دارد و خوب است جهانیان که مدعی است به دلیل ناآشنایی‌اش با فوتبال کریمی سر او کلاه گذاشته و او نمی‌دانسته سرمربی سابق تیم‌اش نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند درباره این مثال هم بداند:

محمد رویانیان هم زمانی، مانوئل ژوزه را ابتدا برکنار کرد و بعد که متوجه شد با برکناری همه مبلغ قرارداد مربی پرتغالی را باید بپردازد از او خواست دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شود. پیشنهاد دستیاری برای مدیران وقت پرسپولیس راهی برای فرار از پرداختن مبلغ قرارداد بود و بدیهی بود که ژوزه هم حاضر نیست در پرسپولیس دستیار باشد. با همه این‌ها راه‌حل رویانیان و رفقا جواب نداد و حکم شکایت ژوزه از پرسپولیس هزینه سنگینی روی دست این باشگاه گذاشت. اگر مدیران نفت فکر می‌کنند به بهانه نداشتن مدرک مربی‌گری یا پیشنهاد دستیاری می‌توانند پول علی کریمی را نپردازند باید بدانند که ملاک کمیته انضباطی‌ها، از فدارسیون تا فیفا صرفا قراردادی است که آن‌ها با کریمی بسته‌اند. قراردادی که نشان می‌دهد کریمی سرمربی تیم است و آن‌ها حق ندارند دستیاری درخشان را به او اجبار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج