adexo3
۶۰۸۶۳۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

كاوه و كی‌روش؛ پاداش یک انتخاب

اضافه‌شدن به فهرست مهره‌های مدنظر کارلوس کی‌روش برای بازی در تیم ملی، فرمول واضحی دارد.

آی‌اسپورت: اضافه‌شدن به فهرست مهره‌های مدنظر کارلوس کی‌روش برای بازی در تیم ملی، فرمول واضحی دارد. فرمولی که البته رسیدن به آن برای ستاره‌های ایرانی کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. همه مهره‌هایی که با وجود درخشش در لیگ برتر، در تیم ملی جایی ندارند، برای فراخوانده‌شدن به اردوها باید به هر قیمتی خودشان را به فوتبال اروپا برسانند. تازه‌ترین مثال برای این فرضیه، کاوه رضایی است. بازیکنی که در لباس ذوب یک بار به اردوی تیم کی‌روش دعوت شده بود و به استقلال پیوست تا بیشتر دیده شود و برای تیم ملی بازی کند اما کاوه در روزهای بازی برای آبی‌های تهران هرگز موردتوجه سی‌کیو قرار نگرفت. او تنها یک فصل در استقلال حضور داشت و درست یک سال بعد از امضای قرارداد با این باشگاه، تصمیم به جدایی از جمع آبی‌ها گرفت تا در بلژیک برای شارلوا به میدان برود.

اولین روزهای لژیونرشدن برای کاوه رضایی، دردسرهای خاص خودش را داشت اما او به سرعت خودش را پیدا کرد و به عنوان یکی از مهره‌های ثابت، گل‌های حساس برای باشگاه بلژیکی به ثمر رساند. کاوه با سختکوشی به یکی از پدیده‌های لیگ بلژیک تبدیل شد و در فهرست سرمربی تیم ملی نیز قرار گرفت. حضور در جام جهانی روسیه، یکی از انگیزه‌های جدی این بازیکن در راه پیوستن به شارلوا بود اما خیلی‌ها اصرار داشتند تا با دست گذاشتن روی این نکته که این بازیکن حتی در بلژیک سهمی از ترافیک خط حمله تیم ملی نخواهد داشت، او را از تصمیم‌اش منصرف‌ کنند. کاوه منصرف نشد و از این تصمیم سخت اما جذاب برنگشت. او به چنین چالشی نیاز داشت و به خوبی از آن برای نمایش توانایی‌هایش استفاده کرد.

مهاجم سابق استقلال حالا به تیم ملی دعوت شده و باید ارزش این فرصت را درک کند. پاس‌های هوشمندانه و ضربات تمام‌کننده این بازیکن، می‌توانند برای تیم ملی مفید باشند اگر او در اردو، درست به خوبی بازی در لباس شارلوآ ظاهر شود. با همان دوندگی، استقامت و کوبندگی. رضایی، حالا پاداش یک انتخاب سخت را گرفته است. او در تابستان به خاطر این تصمیم سرزنش می‌شد و حالا مورد ستایش قرار می‌گیرد. کاوه تنها یکی از فوتبالیست‌هایی است که با تهییج غیرمستقیم کارلوس کی‌روش، قید دستمزدهای نجومی لیگ برتر را زدند تا در اروپا، پیشرفت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      به محسن مسلمان و خلیل زاده هم بگویید یه انتخاب درست داشته باشه تا ملی پوش بشه. کاوه در استقلال هم عالی بود اما زمان انتخابش برای تیم ملی الان بود

    • بدون نام

      قدرت تمام کنندگی؟؟؟؟؟شوخی جالبی بود بعضی مقاله ها کاملا بوی پول میدن این آقای تمام کننده پارسال تو لیگ ایران چند گل زد؟؟؟اگه ۹تا گل زده قدرت تمام کنندگی بحساب میاد پس طارمی با ۱۸گل چی بهش میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج