اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۹۱۸۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

افشاگری روز؛ رحمتی در بیمارستان بستری بود

مهدی رحمتی دروازه‌بان اخراجی استقلال، وضعیت مبهمی دارد. در تیم كسی نمی‌داند او برمی‌گردد یا نه؟ حتی از بازیكنان هم كه می‌پرسید، چیزی نمی‌دانند و می‌گویند بی‌خبرند.

خبر ورزشی: مهدی رحمتی دروازه‌بان اخراجی استقلال، وضعیت مبهمی دارد. در تیم كسی نمی‌داند او برمی‌گردد یا نه؟ حتی از بازیكنان هم كه می‌پرسید، چیزی نمی‌دانند و می‌گویند بی‌خبرند. رحمتی زیاد در انظار عمومی هم ظاهر نمی‌شود. فقط در مراسم تاسوعای حسینی و در هیئت یكی از مداحان معروف بود كه حاضران مهدی را دیدند. او مثل دیگران برای عزاداری رفته بود اما شبیه به همیشه نبود. انگار مهدی در مدت كوتاهی، چند سال پیرتر شده بود. حاضران از یكدیگر می‌پرسیدند آیا برای رحمتی اتفاقی افتاده است؟ آیا دوری از استقلال، این‌گونه او را پژمرده كرده است؟

كنكاش‌ها در این زمینه اما خیلی زود به نتیجه رسید. مهدی رحمتی در هفته‌های گذشته حال و روز مساعدی نداشته و حتی كارش به بیمارستان كشیده بود. او چند شب از درد زیاد نخوابید و این مسئله باعث شد تا سرانجام به بیمارستان منتقلش كنند. ماجرا از روزی شروع شد كه او در سمت راست دل خود احساس درد شدیدی كرد. رحمتی ابتدا تصور می‌كرد یك درد ساده است ولی درد رفته رفته بیشتر و بیشتر شد. پس از انجام آزمایش‌ها مشخص شد این بازیكن با مشكلات دیگری روبه‌روست. این‌طور به گوش‌مان رسید كه مشكل اصلی او، سنگ كلیه بوده و به همین دلیل مدتی حتی نمی‌توانسته بخوابد تا اینكه سرانجام كارش به بیمارستان كشید.

این مشكل به اضافه اتفاقاتی كه در استقلال برای مهدی افتاد باعث شد تا چند هفته بسیار تلخ را در استقلال داشته باشد. او همچنین درگیری خیابانی با چند هوادار داشت كه باعث شد تا همه شاهد ورم‌های عجیب و چنگ‌های اطراف چشمش باشند. گویا رحمتی به خاطر این اتفاقات به شدت تحت فشار بود و حتی باعث شد تا كاهش وزن عجیب و شدیدی داشته باشد. او به شكل بی‌سابقه‌ای لاغر شده و البته حالا استایلش بیشتر به فوتبالیست‌ها می‌خورد!

رحمتی در مراسم سوگواری سالار شهیدان ترجیح داد از همه دور بماند و چیزی نه درباره استقلال بگوید و نه درباره كاهش وزن شدیدش. هیچ‌كس از وضعیت این بازیكن اطلاعی ندارد و نمی‌داند در نهایت شرایطش با استقلال چطور خواهد شد. رحمتی گویا هفته گذشته ۴۸ ساعت در بیمارستان بستری بود و پس از مداوای اولیه، مشكلی برای شروع تمریناتش ندارد. او این روزها به صورت انفرادی تمرین می‌كند تا ببیند باشگاه استقلال در نهایت چه تصمیمی برای او می‌گیرد. با یك تصمیم عجیب، سال گذشته استقلال قرارداد رحمتی را یك سال دیگر هم تمدید كرد تا حالا به شدت نگران وضعیت او و قراردادش باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      بابا‌این‌رحمتی‌چکار‌میکنه!!؟
      خداییش‌دربازه‌بان‌خوبیه‌ولی‌حاشیه‌داره..اکه‌مشکلیم‌هست‌همین‌حاشیه‌هاشه‌والا‌سیدمهدی‌واقعا‌یکی‌از‌بهترینهاست‌توی‌ایران.
      آمار‌امسالشم‌‌اکثرا‌بخاطر‌‌اشتباهات‌مدافعین.
      توی‌تیم‌باشه‌بهتره‌به‌شرط‌اینکه‌حاشیشو‌کم‌کنه‌بچسب‌به‌بازیش.
      و‌‌‌‌شفر‌میتونه‌از‌حسینی‌ورحمتی‌‌‌‌بهترین‌بازی‌رو‌بگیره.
      یکیشون‌‌روتوی‌حذفی‌ویکیشون‌رو‌توی‌لیگ‌‌بکار‌بگیره‌عالی‌میشه...واقعا‌عالی‌میشه

    • مهدی مشکی

      ازاینکه رحمتی دروازبانه خوبیه شکی نیست به نظرم بایدازاس اس بره تا قدرش روبدونن مثله امیرخان قعله نویی

    • یاسیدالشهدا

      آرزوی سلامتی میکنیم برای عقاب آسیا
      ایشاالله خدا هم سید مهدی و هم همه بیماران را شفا بده بحق امام حسین ع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج