اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۰۲۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دستاوردهای دو ساله یورگن کلوپ در لیورپول

یورگن کلوپ دو سالگی حضورش در آنفیلد را جشن می گیرد.

وبسایت نود: دو سال قبل در چنین روزهایی بود که یورگن کلوپ به عنوان سرمربی قرمزهای آنفیلد معرفی شد و حالا بیش از ۷۰۰ روز از آن زمان می گذرد و لیورپول در برخی زمینه ها تحت نظر کلوپ پیشرفت خوبی داشته و در بعضی موارد همچنان مشکلاتی دارد. بهترین آمار لیورپول از زمان روی کار امدن کلوپ، بازی در مقابل تیم های بزرگ بوده است. تیم سرمربی آلمانی در جدال مقابل شش تیم بالای لیگ جزیره آماری خارق العاده داشته است:

دستاوردهای دو ساله یورگن کلوپ در لیورپول

بعد از حضور کلوپ در آنفیلد در اکتبر ۲۰۱۵، لیورپول بهترین تیم در بازی های رودررو در مقابل تیم های بزرگ بوده است. در ۲۰ بازی مقابل پنج تیم برتر لیگ (منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی، تاتنهام) لیورپول صدرنشین لیگ شش تیمی است. تیم کلوپ در این ۲۰ بازی، ۳۶ امتیاز گرفته و آمار برد در تقریباً نیمی از بازی ها را به ثبت رسانده است.

۹ برد و ۹ تساوی آمار تیم کلوپ است. تنها دو شکست در مقابل تیم های بزرگ در این ۲۰ بازی رقم خورده است. تیم او ژانویه ۲۰۱۶ در مقابل فن خال و منچستریونایتد در آنفیلد بازی را واگذار کرد و چند هفته قبل هم در اتحاد، مقابل منچسترسیتی تن به شکست سختی داد. از این ۹ برد، سه برد مقابل منچسترسیتی و سه برد مقابل آرسنال رقم خورده است. پیش از شکست سخت ۵-۰ مقابل تیم پپ، یاران کلوپ در زمینه دفاعی هم در این جدول نسبت به رقبا برتری داشتند.

اما لیورپولِ کلوپ مشکلاتی هم داشته است، تیم او در شکست دادن رقبای کوچک تر ضعیف عمل کرده و شاید دلیل اصلی عدم کسب رتبه ای بهتر در لیگ در طی دو فصل اخیر، همین نتایج پر فراز و نشیب در مقابل تیم های ضعیف تر لیگ بوده است. لیورپول از نظر آماری در مقابل تیم های خارج از شش تیم بالای جدول لیگ برتر، کمترین درصد برد را داشته است: ۵۲،۷%. که این مقدار کمتر از تمام تیم های بالانشین است.

دستاوردهای دو ساله یورگن کلوپ در لیورپول

مقایسه آمار راجرز و کلوپ در بیش از ۴۰ بازی لیگ برتری نشان می دهد که یورگن کلوپ از نظر گلزنی و کسب برد، شرایط تیمش را بهبود بخشیده است ولی مشکلات دفاعی قرمزهای آنفیلد همچنان به جای خود باقیست. (این جدول در ۱۴ ماه پایانی دوران راجرز در لیورپول و ۱۴ ماه اخیر دوران کلوپ در آنفیلد محاسبه شده است)

در ۴۵ بازی لیگ برتری با هدایت راجرز از ابتدای فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ تا پایان دوران حضور وی روی نیمکت لیورپول، این تیم ۲۱ برد، ۱۱ تساوی و ۱۴ باخت نصیبش شد. که این آمار برای کلوپ از ابتدای فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷، ۲۵ برد، ۱۳ تساوی و ۷ باخت است. در مقایسه از نظر گلزنی، تیم کلوپ ۳۱ گل بیشتر زده و البته تنها ۴ گل کمتر خورده است. درصد بردهای لیورپول از دوران راجرز به دوران فعلی، ده درصد افزایش یافته است.

دستاوردهای دو ساله یورگن کلوپ در لیورپول

مشکلات دفاعی تیم کلوپ همچنان پاشنه آشیل این تیم محسوب می شود. از زمان روی کار امدن کلوپ، لیورپول در لیگ برتر، بیشتر از یونایتد، سیتی، تاتنهام، چلسی و آرسنال گل خورده است و تنها واتفورد، استوک و کریستال پالاس بیش از لیورپول از روی ضربات آزاد گل دریافت کرده اند. نکته ناامیدکننده دیگر این که از زمان استخدام کلوپ، لیورپول ۱۸ بار روی اشتباهات فردی بازیکنان خودی، گل دریافت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج