adexo3
۶۱۰۲۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازی با توگو و روسیه؛ دوستانه اما سرنوشت‌ساز

بازی‌های دوستانه تیم ملی، برخلاف تصور اهمیت زیادی دارند حتی اگر آن حریف توگو باشد.

وبسایت نود: بازی‌های دوستانه تیم ملی، برخلاف تصور اهمیت زیادی دارند حتی اگر آن حریف توگو باشد. برد دو بر صفر شاگردان کی‌روش مقابل تیم آفریقایی نه چندان شناخته شده توگو از نظر بسیاری از کارشناسان اهمیت چندانی نداشت و حتی پیروزی پر‌گل‌تر در چنین بازی‌هایی نمی‌تواند اهمیت زیادی برای یک تیم داشته باشند.

برخلاف این نظریات نمی‌شود از اهمیت پیروزی تیم ملی ایران مقابل توگو و دیدارهای مشابه در سیدبندی جام جهانی گذشت. در حال حاضر با توجه به رنکیگ فیفا ایران در مرز قرار گرفتن در سید سه یا چهار گروه بندی جام جهانی قرار دارد دارد و هنوز مشخص نیست که در کدام سید قرار خواهد گرفت. انجام بازی‌های دوستانه متعدد و برد در این بازی‌ها می‌تواند به کی‌روش کمک کند تا تیمش در سید سه قرار گرفته و سرنوشت متفاوتی در جام‌جهانی داشته باشد.

در حال حاضر بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل توگو و روسیه، در نوبت بعدی فیفا دی دیداری برای تیم ملی درنظر گرفته نشده و این مساله می‌تواند به ضرر ایران باشد و تیم ملی را به سید چهارم نزدیک کند. تفاوت قرار گرفتن در سید سه یا چهار می‌تواند سرنوشت کاملا متفاوتی را برای فوتبال ایران در جام جهانی رقم بزند. موضوعی که نتایج بازی‌های دوستانه، اهمیت زیادی در آن خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج