adexo3
۶۱۰۶۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

یک خارجی دیگر گزینه دستیاری شفر در استقلال شد

با منتفی شدن حضور سیروس دین محمدی و بیژن طاهری در کادر فنی استقلال، یک مربی خارجی دیگر گزینه حضور در کادر فنی آبی پوشان شد.

خبرگزاری مهر: اضافه شدن دین‌محمدی و طاهری به کادر فنی استقلال مورد استقبال شفر قرار نگرفت تا این موضوع به طور کلی منتفی شود. اما پرونده کادر فنی آبی پوشان بسته نشده و یک مربی دروازه‌بانی و یک دستیار دیگر به جمع نیمکت نشینان این تیم اضافه خواهد شد.

آنطور که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد، یک مربی خارجی (غیر آلمانی) که سابقه همکاری با شفر را در گذشته داشته کاندیدای اضافه شدن به کادر فنی آبی پوشان است. رزومه این مربی در حال بررسی است و به زودی مشخص می‌شود که گزینه مورد نظر هم به نیمکت آبی‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی و جدید تیم استقلال به تازگی کارش را با این تیم به صورت رسمی آغاز کرده است و در حال حاضر تنها میک مک درموت و اشکان نامداری بعنوان دستیار او را در تمرینات همراهی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقایون سهم خاهی نکنید تو این فوتبال بی در پیکر مگه استقلال ارث پدرتونه که سهم میخایید تو کادر فنی مربی هرکه دوست داره میاره چرامیخایید خودتونه مثل زامبو بچسبونید به استقلال شماها ارزش تصمیم گیری برای استقلال ندارید چه برسد به این که میخایید مربی یا دستیار بشید چرافکرمیکنید حقتونه توکادر فنی باشید باکدوم رزومه وافتخار قبلی میخای به نیمکت استقلال برسید چطوری تیم میخاد نتیجه بگیره وزارت ورزش کجاست بخدا اینجوری پول بیتلمال هرام نکنید تااین اقایون تواستقلال هستن تیم اوضاش ازاین بدتر هم میشه بخدا ماراضی هستیم بازیکنا امیدمون بازی بکنن بجای بزرگسالان اما مدیریت تیم سالم کاربکنه افسوس .......

    • محمدرضا

      شعفرهمون اول گربه رو دم حجله کشت اخه این اقا نمیگه یعنی دیگه مربی تو این استقلال نبود که اعضای کمیته فنی رو بعنوان دستیار معرفی کنن برا دین محمدی وطاهری متاسفم که وقتی این همه ادم برید بمیرید شما دو نفر خود فروخته به مدیرعامل خوب ضایع شدی واقعا تواین استقلال چه خبره متاسفم برا این فوتبال یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج