اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۰۷۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سکوت منتقد اصلی منصوریان؛ زمانی کجاست؟

این روزها از جنجالی‌ترین عضو هیات مدیره استقلال در یکی دو سال اخیر خبری در رسانه‌ها نیست.

آی اسپورت: این روزها از جنجالی‌ترین عضو هیات مدیره استقلال در یکی دو سال اخیر خبری در رسانه‌ها نیست. حسن زمانی که در دوران حضور منصوریان در استقلال بارها علیه او مصاحبه کرد و با کادر فنی و بعضی دیگر از اعضای هیات مدیره به اختلاف خورد در هفته‌های اخیر از دسترس خارج شده و کسی خبری از او ندارد. او در روزهایی که منصوریان در آستانه جدایی از استقلال بود کمتر مصاحبه کرد و پس از استعفای او هم به سکوت خبری‌اش ادامه داد. در جنجال تاریخی برنامه ۹۰ هم خبری از زمانی نبود. زمانی در جلسات هیات مدیره هم غیبت داشت و در انتخاب وینفرد شفر هم دخالتی نکرد و حتی در جلسه معارفه او هم غایب بود. این سکوت رسانه‌ای زمانی باعث شده تا شوخی‌هایی هم با او صورت بگیرد. مثلا گفته می‌شود او از ابتدا با منصوریان مشکل داشت و حالا که منصوریان از استقلال رفته، زمانی به هدف خود رسیده و دیگر کار خاصی در باشگاه استقلال ندارد!

با این حال سکوت زمانی جدی‌تر و طولانی‌تر از این حرف‌هاست. گفته می‌شود او از روند انتخاب سرمربی جدید استقلال ناراضی است و از این که افتخاری تقریبا همه کارها را به صورت انفرادی انجام داده و برای نظر اعضای هیات مدیره ارزش و احترامی قائل نبوده ناراحت است. او این نارضایتی را به افتخاری انتقال داده و به بهانه شرکت در جلسات مجلس از حضور در جلسات هیات مدیره و مصاحبه با رسانه‌ها خودداری می‌کند. البته شنیده شده قرار است او در جلسه بعدی هیات مدیره حاضر شود و انتقادات خود درباره اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال را مطرح کند و به این ترتیب شاید به زودی باید منتظر مصاحبه‌هایی جنجالی از زمانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره دیگه دوستانش پست گرفتن دوتاشون دستیار شدن اوضاع دیگه خوب شد همچی هم عالی شد رفتن ماه عسل ماهوادارا ازت نمیگذریم حلالت نمیکنیم اقای زمانی موقع حمایت توحاشیه هستی موقع هرف زدن ارامش دادن به تیم ماه عسل الان کجایی خرمگاه چینی در حد استقلال نبودن دین محمدی طاهری هستن کجایی هوادار جواب میخایید میخای منتظر بمونی ببینی شفر نتیجه میگیره یانه گرفت که میگی مردم نگفتم منصوریان بدرد نمیخوره اگه هم نگرفت هم میگی من نیاوردم خاستم تیم ارامش داشته باشه مصاحبه نکردم شماهادستتون رو شده واسه مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج