۶۱۰۷۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مصدومیت شجاع؛ آشتی‌کنان برانکو و سیدجلال؟

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و دوری چند هفته‌ای او از پرسپولیس، در ظاهر خبر بدی برای این تیم است اما شاید در نهایت به نفع آن‌ها تمام شود.

وبسایت نود: اختلاف برانکو و سیدجلال، در هفته‌های اخیر جدی شده و جلال حسینی بعد از مدت‌ها مصدومیت، این هفته دقایقی برای تیم ملی به میدان رفت. برانکو هم اعلام کرده در بازی با استقلال خوزستان به حسینی بازی نمی‌دهد. با بودن زوج خلیل‌زاده و انصاری، خیال برانکو تا حدی از خط دفاعی راحت بود و اصراری به بازگرداندن سیدجلال نداشت. به خصوص که آن‌ها در هفته‌های ابتدایی، مدافعان ثابت برانکو بودند و تازه هماهنگ شده‌اند.

ادامه بازی دادن برانکو به زوج خلیل‌زاده و انصاری و دوری سیدجلال از ترکیب اصلی، می‌توانست اختلاف سرمربی و کاپیتان پرسپولیس را بیشتر کند اما مصدومیت خلیل‌زاده، ماجرا را عوض می‌کند. برانکو بجز بازی با استقلال خوزستان که تیم ملی تازه از روسیه برگشته، چاره‌ای جز بازی دادن به سیدجلال ندارد و در بازی برگشت با الهلال، احتمالا او یکی از بازیکنان ثابت سرخپوشان خواهد بود.

فصل پیش رضاییان هم در لیست سیاه برانکو قرار داشت اما گره خوردن کار پرسپولیس در بعضی بازی‌ها و پس از آن محروم و مصدوم شدن چند بازیکن، برانکو را مجبور کرد ابتدا مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت به عنوان بازیکن ذخیره و سپس در ترکیب اصلی بازی با ماشین سازی به او بازی بدهد. با مصدومیت خلیل‌زاده، سیدجلال هم دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد و او و برانکو، مجبورند اختلافات‌شان را تا اطلاع ثانوی پشت سر بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلاوری

      من ازشماپروترم چقدرمطلب تکراری چقدرمساعل حاشیه ای دنبال چی میگردین خجالتم خوبه ماندن مندرگرو بودن دشمن منه اگرقرمز نباشه شماهم باید کاسه کوزتونوجمع کنید بروید حالا صداقت وحرمت قلم بماند

    • بدون نام

      همینه فوتبال ایران نمیذارن برانکو جلو بازیکن سالاری بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج