۶۱۰۸۱۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس ۳۴ روز دور از آزادی؛ مهمانیِ بی‌موقع

پرسپولیس بعد از بازی با پیکان، تا ۲۹ مهرماه باید صبر کند که به آزادی برگردد. ۳۴ روزی که پرسپولیس شش مسابقه برگزار می‌کند و فقط دو بار در آزادی به میدان می‌رود.

وبسایت نود: پرسپولیس از تاریخ ۲۶ شهریور تا ۲۹ مهر باید در شش مسابقه حاضر شود. دیدارهایی که با مهمانی‌های پیاپی پرسپولیس هم همراه خواهد بود. پرسپولیس بعد از بازی مقابل پیکان که در آزادی برگزار شد، برای بازگشت به آزادی باید ۳۴ روز صبر کند.

تیم برانکو در سی‌ام شهریور به اصفهان رفت تا با سپاهان دیدار کند. چهارم مهر برای بازی با الهلال از ایران خارج شد. بازی برگشت این دو تیم هم ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود که باز هم پرسپولیس نمی‌تواند در آزادی از تیم عربستانی میزبانی کند. در این بین شاگردان برانکو یک دیدار در لیگ برتر هم باید برگزار کنند. پرسپولیس بیست مهرماه به خوزستان سفر می‌کند تا با استقلال خوزستان بازی کند. بعد از آن باید آماده بازی در جام حذفی شود. مسابقه‌ای که بالاخره پرسپولیس در آن میزبان است و در آزادی به میدان می‌رود. در تاریخ ۲۹ مهر پرسپولیس در جام حذفی میزبان نفت تهران است.

پرسپولیس در این بین باید با نفت آبادان هم بازی می‌کرد. مسابقه‌ای که در آن میزبان بود و می‌توانست زودتر به ورزشگاه آزادی برگردد. ولی با توجه به دیدارهای آسیایی این تیم، بازی لغو شد و به زمانی نامعلومی موکول شد. زندگی برای پرسپولیس بعد از تحمل این دوران سخت دوری از آزادی، شیرین می‌شود. این تیم در چند مسابقه پیاپی لازم نیست که از تهران خارج شود. در مسابقه دربی و همچنین بازی هفته دوازدهم با پدیده، تیم برانکو میزبان است. در این بین هم مهمان سایپایی است که باید در تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. ضمن این که دیدار عقب افتاده با نفت آبادان به میزبانی پرسپولیس هم در همین حوالی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلاوری

      این لطف سازمان نسبت به این تیماست که بخاطر بودن بین چهارتیم اسیای حمایت میشودفعلان درایران بادبپرچم ابی وکیروش میخوردشاید روزی توکوچه ماهم عروسی شد خدارا چه دیده ای

    • کلبه یوسف

      این خوشگزرانیها که من پرسپولیسی قبل از هر چی محکوم میکنم شامل ما تنها نیست برا همه جوانان این تیم وان تیم هم هست و برا استقلالیها اینها را پای جوانی انها بگزارید دریا را دیده اند شناگر شدهاند خودتون چی اگه شما هم بودید همین کارو می کردید ول کنید این حرفای صد من یک قازو تو فوتبل بی درو پیکر ما همیشه این حرفا هست واسلام

    • م ع

      دقیقا برعکس ششتقلال تو هشت بازی بعد فقط یه بازی بیرون از خونه بازی میکنه این هم لطف سازمان لیگ در حق کیسه

      پاسخ ها

      • استقلالیم

        پرسپولیس تو بگو هزار بازی هم تو خونه باشه فایده نداره چون ریشه نداره ...قهرمانی جام در جام بزرگترین افتخارشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج