adexo3
۶۱۰۸۵۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری و آقای خاص، مخالف بازگشتِ مجیدی

وقتی انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال تهران قطعی شد بسیاری از هواداران آبی امیدوار به بازگشت فرهاد مجیدی به تیم محبوب خود شدند.

خبر ورزشی: وقتی انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال تهران قطعی شد بسیاری از هواداران آبی امیدوار به بازگشت فرهاد مجیدی به تیم محبوب خود شدند.

این امیدواری خاصه زمانی قوت یافت که خود وینفرد شفر هم از ابراز تمایل مجیدی برای همکاری با سرمربی آلمانی حرف زد تا قند توی دل طرفداران آب شود.

فرهاد مجیدی هم که پیش‌تر در محافل خصوصی اعلام کرده بود با مدیریت فعلی کار نمی‌کند مطلب ملایم و امیدوار‌کننده‌ای در اینستاگرام منتشر کرد تا خیلی‌ها این اتفاق را حتمی بدانند غافل از آن که...

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاطره خوبی از کار کردن با چهره‌های محبوب (بخوانید مجتبی جباری) ندارد. بنابراین بلافاصله پس از قطعی شدن انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال تهران، میک‌ مک‌درموت به عنوان دستیار اول مربی آلمانی برگزیده شد تا جا برای فرهاد مجیدی تنگ شود. در ادامه انتخاب بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی به عنوان دیگر دستیاران وینفورد شفر هم تکلیف نیمکت استقلال را روشن کرد؛ استقلال بدون فرهاد مجیدی!

بد نیست اضافه کنیم یکی از بازیکنان با نفوذ استقلال هم به شدت مخالف بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم است.

آقای خاص سال‌های اخیر استقلال خوب می‌داند در صورت بازگشت فرهاد مجیدی باید هرچه زودتر شال و کلاه کند از این تیم برود. ضمن آن که محبوبیت شماره ۷ هم مزید بر علت شده تا طرف مخالف بازگشت فرهاد باشد و شیطنت‌هایی هم انجام دهد!

البته فرهاد مجیدی برخلاف برخی‌ها عجله‌ای برای بازگشت یا نشستن روی نیمکت آبی‌ها ندارد و به هر دری هم نمی‌زند که این اتفاق بیفتد اما اگر برگردد برخی بازیکنان «سالار» باید همیشه از استقلال بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحمتی آقای خاص؟

    • بازی

      اصلا هم منظورت مهدی رحمتی نبود

    • mahdi

      مدیونید اگه فکرکنید رحمتیو میگه

    • سعید

      البته خود فرهاد خان هم چندان تحفه ای برای مربیگری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج