adexo3
۶۱۱۲۴۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

«شفر» می‌داند حقیقت چیز دیگری است

پیشکسوت استقلال گفت: انتخاب دو تن از اعضای کمیته فنی به عنوان دستیار سرمربی استقلال کار عجیبی بود که فقط در فوتبال ما اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی‌زاده در خصوص حضور وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال، گفت: اعتقاد دارم او مربی خوبی است. آلمانی‌ها همیشه به نظم و انضباط معروف هستند و این نظم می‌تواند کمک به استقلال کند.

وی تاکید کرد: در این چند روز که شفر به تهران آمده و هدایت استقلال را برعهده گرفته، توانسته است ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند، محیط پیرامونش را بشناسد. شفر از نظر روحی و روانی بازیکنان را کاملا شناخته و بابت این موضوع از مک‌درموت هم کمک گرفته است.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: باید همه از این مربی حمایت کنند، خصوصا مسئولان استقلال که لازم است این سرمربی را از حاشیه دور کرده و اجازه ندهند با مصاحبه‌های پی در پی وارد مسائلی شود که بعدا نتواند از آن خلاصی پیدا کند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: شفر باید تنها تمرکزش را بر روی دو دیدار پیش رو بگذارد، خصوصا دربی که باید بداند این بازی برای هواداران بسیار حیاتی است و هیچ وقت نمی‌خواهند مقابل حریف سنتی خود نتیجه را واگذار کنند. اگر چه شفر در مصاحبه‌ای گفته بود که این بازی هم مثل سایر بازی‌ها یک دیدار معمولی خواهد بود، اما مطمئنم می‌داند حقیقت چیز دیگری است و حساسیت این بازی بسیار بالاست، پس باید تیمش را از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده کند.

وی در خصوص انتخاب دو عضو کمیته فنی به عنوان دستیار سرمربی استقلال گفت: کار عجیبی بود که کمیته فنی انجام داد و فکر می‌کنم این مسائل فقط در کشور ما رخ می‌دهد. اگر چه شفر این دو دستیار را نپذیرفت، اما قرار است کمیته فنی نقش نظارت بر عملکرد کادر فنی را داشته باشد و اگر دو عضو کمیته فنی به کادر اضافه شوند، آن وقت چه کسی باید از کمیته فنی انتظار انتقاد از کادر را داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: کمیته فنی باید دو تن از پیشکسوتانی را به عنوان دستیار شفر انتخاب کند که از توانایی فنی بالایی برخوردار باشند تا بتواند در کنار دیگر دستیاران، یک استقلال پرقدرت را در ادامه فصل به میدان بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخختخخ واقعا مسخره هست.....خودت بیای خودتو انتخاب کنی اینا همشون دنبال پول و جایگاه هستند. ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت هم نمیکشن میگن کمیته فنی انتخاب کرد کمیته فنی که خودتون بودی اینه فوتبال ما این کارا عادیه بخدا تو فوتبال مملکت

    • بدون نام

      واقعان اینا مردم حالو حساب کردنه بعد اینا میخان جلو هاشیه بازیکن سالاری رانت خاری وفساد تو استقلال بگیرن خودشون خودشون انتخاب میکنن شماها مردم نخاستن که توتیم باشید وفکرهم نمیکنید ومیگیید مگه مردم مارا اوردنه که مابخایم براشون کارکنیم هرکی میاد تو تیم جز یه بانده تیم شده باند بازی جالبه فکرمیکنن تیم مال پدرشونه خاهش میکنم بدرج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج